بسته الحاقی استارفیلد پاییز سال جاری عرضه خواهد شد؛ مسائل نقشه به زودی رفع می شوند

به گزارش تنها پیامک، بازی استارفیلد (Starfield) را می توان محبوب ترین بازی انحصاری ایکس باکس دانست. این بازی توانست در زمان عرضه سر و صدای زیادی بپا کند و سبک نقش آفرینی خاص شرکت بتسدا را به فضا و دنیای آینده ببرد. بازی استارفیلد با وجود کیفیت بسیار بالا بدون نقص نبود. همین موضوع باعث شد تا افراد زیادی به قسمت های مختلف آن ایراد بگیرند و حتی پس از نزدیک به یک سال از عرضه کاربران بسیاری را از دست بدهد.

بسته الحاقی استارفیلد پاییز سال جاری عرضه خواهد شد؛ مسائل نقشه به زودی رفع می شوند

نکته جالب در خصوص استارفیلد این است که برخلاف تصور خیلی زود از یاد گیمرها رفت. به طور کلی طراحی بازی به شکلی بود که اثر خیلی خاصی در فکر کاربر نمی گذاشت و به دلیل گستردگی بسیار زیاد پس از مدتی کاربر از روند آن خسته می شد. با این حال شرکت سازنده در کوشش است تا استارفیلد را از این حالت خارج کند و در نتیجه در پی عرضه یک بسته الحاقی به نام فضای شکسته شده (Shattered Space) برای آن است.

بسته الحاقی فضای شکسته شده چندین منطقه و داستان نو به بازی اضافه خواهد نمود و از طرفی ابزار و سلاح های نو نیز مانند بسیاری از بسته های الحاقی دیگر به استارفیلد افزوده خواهند شد. نکته جالب اینجاست که این بسته الحاقی استارفیلد قبل از عرضه رسمی این بازی معرفی گردید و در نتیجه شما در نسخه های خاص استارفیلد به آن دسترسی داشتید. حال طبق چیزی که اعلام شدته این بسته الحاقی پاییز سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

قبل از عرضه این بسته الحاقی کاربران باید انتظار یک به روزرسانی بزرگ را داشته باشند. طبق چیزی که اعلام شده این به روزرسانی مسائل نقشه بازی را تا حد خوبی رفع خواهد نمود و حال کاربران به نقشه شهر ها و موارد دیگری از این دسته دسترسی خواهند داشت. نکته اینجاست که نقشه کلی استارفیلد یکی از نقاط ضعف این بازی بود و بسیار خوب است که شرکت سازنده در پی اصلاح آن است.

بازی استارفیلد در زمان عرضه یک بازی ناقص نبود ولی مسائل بسیاری داشت. در اصل این بازی در شرایط بسیار خاصی قرار داشت. به این شکل که شرایط آن در زمان عرضه از چیزی مثل سایبرپانک (Cyberpunk) چندین برابر بهتر بود ولی کامل کامل هم نبود. مسائل این بازی بیشتر بنیادین بودند که باعث می شد اصلاح آن را بسیار سخت کند.

برای مثال بحث انیمیشن در بازی استارفیلد احتیاج به اصلاح بسیار زیادی دارد. بازی از لحاظ بصری به شدت زیبا طراحی شده ولی مشکل اینجاست که انیمیشن های آن به حدی مصنوعی هستند که اصلاً حس خوبی به کاربر نمی دهند. همین موضوع در خصوص نقشه هم صدق می کرد ولی نقشه قابل اصلاح است. هرچند شرکت سازنده باید به اندازه زیادی روی آن کار بکند ولی نقشه استارفیلد قابل اصلاح بوده و همانطور که تعیین است شرکت سازنده در پی این اتفاق است.

منبع: RockPaperShotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1403 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3255

به "بسته الحاقی استارفیلد پاییز سال جاری عرضه خواهد شد؛ مسائل نقشه به زودی رفع می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی استارفیلد پاییز سال جاری عرضه خواهد شد؛ مسائل نقشه به زودی رفع می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید