آشنایی با تیم زیر 12 سال یونایتد در مدرسه فوتبال

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران ، مدرسه فوتبال عنوان مجموعه چهار جلدی نوشته تام پامر است که با ترجمه گروهی از مترجمان از سوی انتشارات محراب قلم برای بچه ها علاقه مند به فوتبال منتشر شده است. عنوان های این مجموعه عبارتند از: ضربه آزاد، خواندن بازی، کاپیتان افسانه ای و بازی رئال.

آشنایی با تیم زیر 12 سال یونایتد در مدرسه فوتبال

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

داستان های مدرسه فوتبال درباره بچه ها زیر 12 سالی است که برای تیم یونایتد ازجمله باشگاه های لیگ برتر بازی می نمایند. در هرکدام از کتاب های این مجموعه به شخصیت های مختلفی مانند رایان، تیم، جیمز و بن پرداخته شده و داستان با موضوع آن ها پیش می رود.

در ضربه آزاد که با ترجمه زهره ناطقی منتشر شده، جیمز که مدت ها بازیکن تیم یونایتد بوده، به این نتیجه رسیده که نمی خواهد فوتبال را به طور حرفه ای دنبال کند. اما همه توقع دارند او هم مانند پدرش که یکی از ستاره های فوتبال بوده، در این رشته بماند. براین اساس جیمز بر سر دو راهی وحشتناکی قرار گرفته است.

بن در خواندن بازی با ترجمه فرزانه کریمی، از بازیکنان برتر یونایتد است و بازی برای این تیم را خیلی دوست دارد. اما حضور در مدرسه برایش غیرقابل تحمل شده چون مجبور است راز بزرگی را از معلم ها و هم کلاسی هایش پنهان کند. این مشکل به بازی او هم ضربه زده است اما غرورش اجازه نمی دهد یاری بخواهد.

در کاپیتان افسانه ای که با ترجمه دلارام حقیقت منتشر شده، رایان از وقتی به دلیل رفتار نامناسبش با ابزیکنان دیگر توبیخ شده، میخواهد بهترین کاپیتان باشد به هیمن دلیل با دیدن رفتارهای دردسرساز کریگ درصدد برمی آید تا از مشکل اصلی این بازیکن باخبر گردد و به او یاری کند اما مشکل کریگ بزرگتر از چیزی است که تصور نموده است.

در بازی رئال با ترجمه زهره ناطقی، تیم زیر 12 سال یونایتد برای مسابقات قهرمانی وارد لهستان شده و توماس، دروازه بان لهستانی تیم، از سویی راضی است که در سرزمین مادری اش بازی می نماید و از سویی ناراحت است چون با رایان، کاپیتان تیم مشکل دارد. رایان از لهستان و لهستانی ها بدش می آید و رفتارش سبب بروز مشکلاتی برای تیم در زمین بازی و بیرون زمین بازی شده است.

تام پامر، نویسنده پرکار انگلیسی است که داستان هایی با موضوعات متنوع کارآگاهی و ورزشی و تاریخی و ... در کارنامه اش به چشم می خورد. وی علاوه بر نویسندگی، برنامه هایی برای ارتقای کتابخوانی در مدارس و کارگاه هایی نیز به منظور آشنایی دانش آموزان با تاریخ برگزار می نماید. در بین آثار او می توان از مدرسه راگبی، ورزشگاه ارواح و جوخه و راز اف. سی نام برد.

مجموعه چهار جلدی مدرسه فوتبال با شمارگان هزار و صد نسخه برای هرجلد و قیمت کلی 68 هزار تومان برای کل مجموعه منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1131

به "آشنایی با تیم زیر 12 سال یونایتد در مدرسه فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تیم زیر 12 سال یونایتد در مدرسه فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید