آماده سازی 2 زمین چمن برای تمرینات فولاد و راه اندازی مدارس فوتبال در سراسر کشور

به گزارش تنها پیامک، با پیگیری و نظارت مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان 3 زمین تمرین در صورت آغاز مسابقات برای انجام تمرینات شاگردان نکونام آماده می گردد.

آماده سازی 2 زمین چمن برای تمرینات فولاد و راه اندازی مدارس فوتبال در سراسر کشور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات گرفتن اقامت کانادا از طریق تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، طبق اعلام نکات بهداشتی از سوی مسئولان مبنی بر تغییر زمین تمرین باشگاه ها در روزهای کرونایی در صورت آغاز تمرینات گروهی، تصمیمات لازم از سوی مسئولان باشگاه فولاد در این زمینه اتخاذ شده است.

با پیگیری و نظارت سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان زمین شماره 3 باشگاه برای آغاز تمرینات تیم فولاد آماده و مهیا می گردد تا شاگردان نکونام در صورت آغاز تمرینات با اعلام ستاد مبارزه با کرونا علاوه بر زمین شماره 2 بتوانند در این زمین تمرینات خود را دنبال نمایند.

خبر دیگر از باشگاه فولاد خوزستان، به زودی مدارس فوتبال فولادخوزستان در سراسر ایران راه اندازی می گردد.

در این رابطه بابک داودی مدیر مدارس فوتبال باشگاه فولادخوزستان در مورد این طرح گفت: باشگاه فولادخوزستان در نظر دارد تا در راستای فعالیت حرفه ای و به منظور کشف و پرورش استعدادهای فوتبالی و یاری به رشد و اعتلای فوتبال، اقداماتی را انجام داده و در مرحله نخست مدارس فوتبال خود را در شهرستان های استان خوزستان و در مرحله دوم شعب خود را در سطح کشور گسترش دهد.

وی ادامه داد: در این خصوص درخواست هایی توسط پیشکسوتان و فعالان در حوزه مدارس فوتبال جهت اخذ نمایندگی به باشگاه ارائه شده که در کمیته فنی باشگاه در حال آنالیز این درخواست ها هستیم. جا دارد از مدیران باشگاه در مورد ایجاد ساختارهای حرفه ای جدید و تفکیک حوزه عملکرد مدارس فوتبال و تیم های پایه از یکدیگر که باعث تمرکز و برنامه ریزی دقیق تری خواهد شد، نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم و امیدوارم با تأسیس شعب جدید در اهواز و دیگر شهرهای استان شاهد حضور استعدادهای جدید و اعتلای فوتبال در استان و کشور باشیم.

داودی در خاتمه نیز گفت: افراد واجد شرایط که تصمیم به اخذ نمایندگی مدرسه فوتبال از باشگاه فولاد خوزستان دارند نیز می توانند درخواست کتبی خود را به شماره فکس 06132294052 ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 982

به "آماده سازی 2 زمین چمن برای تمرینات فولاد و راه اندازی مدارس فوتبال در سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی 2 زمین چمن برای تمرینات فولاد و راه اندازی مدارس فوتبال در سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید