آنر به زودی 3 گوشی اقتصادی تازه برای بازارهای جهانی رونمایی می کند

به گزارش تنها پیامک، اینطور که به نظر می رسد آنر قصد دارد در تاریخ 29 مارس (9 فروردین 1401) از گوشی های اقتصادی نو خود برای بازارهای جهانی رونمایی کند.

آنر به زودی 3 گوشی اقتصادی تازه برای بازارهای جهانی رونمایی می کند

آنر یکی از پیروز ترین شرکت های چینی تولیدکننده گوشی های اندرویدی به شمار میرود که چه در زمان فعالیت به عنوان زیرمجموعه هواوی و چه اکنون که مستقل شده، گوشی های بسیار خوب و باکیفیت را راهی بازار می کند. این شرکت در حال حاضر محصولات بسیار متعددی را در بازار دارد اما به نظر می رسد قصد دارد 9 روز دیگر یعنی در تاریخ 9 فروردین 1401، از یک سری گوشی اقتصادی تازه هم برای بازارهای جهانی رونمایی کند.

آنر از آن جایی که زیر تحریم آمریکا قرار ندارد، از فرصت بسیار خوبی که گیر آن آمده بهره برده و محصولات زیادی را راهی بازار کرده است. اما اینطور که به نظر می رسد، شرکت چینی قصد ندارد این فرایند را متوقف کند و می خواهد به زودی به تعداد گوشی های اقتصادی خود در بازار اضافه کند. از آن جایی این خبر را قطعی می دانیم که تیزر رسمی در این رابطه منتشر شده است. تگی هم که آنر برای این مراسم استفاده کرده Ready To Go Beyond به معنای برای عبور از محدودیت ها آماده باشید است. البته گوشی هایی که قرار است در این رویداد رونمایی شوند میان رده و اقتصادی هستند بنابراین نباید خیلی هیجان زده باشیم.

طبق گفته یکی از افشاگران، ظاهرا این گوشی ها از سری محبوب و قدیمی آنر X خواهند بود. نام و مدل دقیق آن ها هنوز رسما اعلام نشده اما اگر گفته های این افشاگر حقیقت داشته باشد ظاهرا باید شاهد رونمایی از یک آنر X7، آنر X8 و X9 5G تازه باشید. البته آنر X8 پیش از این در بازار آفریقا و خاورمیانه با تراشه اسنپدراگون 690 رونمایی شده بود. این محصول از نمایشگر 6.7 اینچی با پنلی از جنس LCD و رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد و یک گوشی اقتصادی ارزشمند به شمار میرود. همچنین ترکیب حافظه داخلی و حافظه رم 6/128 گیگابایت، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، شارژر 22.5 واتی سریع، دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی فوق عریض، دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم سایر مشخصات و قابلیت های این گوشی ارزان قیمت را تشکیل می دهند.

این تمام چیزی است که از X8 می دانیم اما خبری از دو مدل X7 و X9 5G در اختیار نداریم. البته این احتمال هم وجود دارند که آنر مجیک 4 لایت هم در میان این محصولات حضور داشته باشد یا اصلا یکی از خود آن ها باشد. پیش تر هم در رابطه با این محصول شایعاتی منتشر شده بود مبنی براینکه این گوشی قرار است به عنوان یک گوشی اقتصادی از سری پرچم دارهای مجیک 4 راهی بازار شود. (رندر گوشی مجیک 4 لایت را می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید).

طبق شایعاتی که در اختیار داریم، ظاهرا مجیک 4 لایت قرار است با تراشه اسنپدراگون 695 5G راهی بازار شود. این باعث می شود بیشتر از این بابت که این گوشی در واقع همان X9 5G است مطمئن شویم. از جمله مشخصاتی که طبق شایعات و خبرهای منتشر شده، گفته می شود قرار است در این گوشی ببینیم، نمایشگر 6.81 اینچی با پنل LCD، رفرش ریت 120 هرتز و وضوح +FHD، ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی 6/128 گیگابایت، باتری 4800 میلی آمپر ساعتی، شارژر سریع 40 واتی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و همچنین سیستم دوربین چهارگانه متشکل از 48 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو و یک دوربین فوق عریض را شامل می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که در رویداد 9 فروردین آنر، از گجت های دیگری هم جز گوشی های یادشده رونمایی خواهد شد که از جمله این موارد می توان به بادزهای این شرکت اشاره کرد. بنابراین باید روز بسیار شلوغی را ببینیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2176

به "آنر به زودی 3 گوشی اقتصادی تازه برای بازارهای جهانی رونمایی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر به زودی 3 گوشی اقتصادی تازه برای بازارهای جهانی رونمایی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید