آیفون 13 ممکن است قابلیت نمایشگر همیشه روشن داشته باشد

به گزارش تنها پیامک، طی ماه های گذشته اطلاعات زیادی از گوشی های سری آیفون 13 فاش شده و به نظر می رسد این گوشی ها با باتری های بزرگ تر، بریدگی نمایشگر کوچک تر و عملکرد بهتر راهی بازار می شوند. در این میان یک گزارش نو بار دیگر احتمال بهره گیری سری آیفون 13 از قابلیت نمایشگر همیشه روشن را مطرح کرده است.

آیفون 13 ممکن است قابلیت نمایشگر همیشه روشن داشته باشد

طبق نوترین گزارش خبرگزاری بلومبرگ، گوشی های سری آیفون 13 همراه با باتری بزرگ تر راهی بازار می شوند که انرژی لازم نمایشگرهای 120 هرتز را تأمین می کند و از طرف دیگر باید انتظار بهره گیری از قابلیت نمایشگر همیشه روشن را هم داشته باشیم. همان طور که احتمالا می دانید، چند نسل اخیر اپل واچ از این مشخصه بهره می برند که در این حالت روشنایی نمایشگر تا حد زیادی پایین می آید و به لطف رفرش ریت متغیر، انرژی بسیار کمی مصرف می شود.

گوشی هایی که از این قابلیت استفاده می کنند، معمولا هنگام خاموش بودن نمایشگر قادر به نمایش اطلاعاتی مانند زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن ها هستند. بر اساس اطلاعات فاش شده، مدل های رده بالای آیفون 13 مجهز به نمایشگر LTPO هستند که این تکنولوژی قابلیت رفرش ریت متغیر را امکان پذیر می کند و این دو مدل قرار است با رفرش ریت 120 هرتز راهی بازار شوند.

برای سری آیفون 12 هم شایعه هایی درباره بهره گیری آن ها از رفرش ریت 120 هرتز مطرح شد که در نهایت اپل آن را کنار گذاشت ولی به نظر می رسد برای دو مدل گران تر آیفون 13 این ویژگی بالاخره ارائه خواهد شد. اگر گزارش های منتشر شده صحت داشته باشند، گوشی های آیفون 13 از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارند.

سال گذشته سری آیفون 12 با لبه های تخت معرفی شدند و امسال اپل برای آیفون های نو تا حد زیادی از طراحی این گوشی ها استفاده خواهد کرد. البته به نظر می رسد آیفون های نو به دلیل داشتن باتری های بزرگ تر و نمایشگرهای پیشرفته تر، اندکی ضخیم تر و سنگین تر هستند. در هر صورت تا حدود دو ماه آینده که این گوشی ها معرفی می شوند، بدون شک اطلاعات بیشتری از آن ها فاش خواهد شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1771

به "آیفون 13 ممکن است قابلیت نمایشگر همیشه روشن داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 13 ممکن است قابلیت نمایشگر همیشه روشن داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید