اتفاقی عجیب در شهرداری شیراز ، یک مدیر شهری در میانه نشست خبری برکنار شد

به گزارش تنها پیامک، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز چهارشنبه پنجم بهمن ماه 1401 در میانه نشست خبری خود و در جمع خبرنگاران از انتصاب فرد تازه در این مسئولیت مطلع شد.

اتفاقی عجیب در شهرداری شیراز ، یک مدیر شهری در میانه نشست خبری برکنار شد

به گزارش خبرنگاران، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز طی دعوتنامه ای عصر سه شنبه چهارم بهمن ماه 1401 خبرنگاران و اصحاب رسانه را برای نشست خبری روح الله مظفری رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و افسانه خواست خدایی ،عضو ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با موضوع ارائه عملکرد یکساله سازمان برای ساعت هفت و 30 دقیقه صبح چهارشنبه پنجم بهمن دعوت کرد.

نشست خبری راس ساعت مقرر آغاز شد و در میانه نشست خبری به یکباره مظفری از صدور حکم برکناری اش مطلع شد و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز نیز خبر برکناری مظفری و معین حمید کشتکار بعنوان سرپرست تازه برای این سازمان را در کنار چند انتصاب دیگر را در فضای مجازی منتشر کرد.

انتشار خبر برکناری در میانه برگزاری نشست خبری که اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز دعوت کننده آن بوده به تعبیر بعضی خبرنگاران این رویه توهین به اهالی رسانه و مدیر برکنار شده و حتی عضو شورای اسلامی شهر شیراز که در این نشست خبری حضور داشت تلقی شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3143

به "اتفاقی عجیب در شهرداری شیراز ، یک مدیر شهری در میانه نشست خبری برکنار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی عجیب در شهرداری شیراز ، یک مدیر شهری در میانه نشست خبری برکنار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید