ارزیابی واحدها برای جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس شروع شد

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرکزاری مهر به نقل از روابط عومی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان فارس، محمدابراهیم صداقت با بیان اینکه در این جشنواره 165 واحد فراوریی و خدماتی ثبت نام نموده اند، گفت: سال جاری برای نخستین بار بانکها، بیمارستان ها، آکادمی ها و شرکت های فراوری نرم افزار نیز از نظر مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان مورد ارزیابی قرار می گیرند.

ارزیابی واحدها برای جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس شروع شد

صداقت افزود: مهلت ثبت نام در پنجمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان تا 10 آبان 94 تمدید شده بود که در این مدت واحدهای خدماتی و فراوریی سطح استان به ثبت نام و حضور در رقابت، انتخاب حامی مصرف کنندگان اقدام کردند.

وی ادامه داد: با اتمام زمان ثبت نام، به همه واحدهای ثبت نام کننده با ارسال نامه و ایمیل برای تکمیل مدارک اطلاع رسانی شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: ارزیابی واحدهای فراوریی و خدماتی که مدارک خود را تحویل داده اند شروع شده است.

به گفته صداقت 8 کمیته شامل کمیته صنایع غذایی، کمیته صنایع پتروشیمی و شیمیایی و همچنین کمیته صنایع ساختمانی و ماشین آلات در بخش فراوری و کمیته شرکت های پخش، فروشگاه های بزرگ و نمایندگی خودرو و ...، کمیته دفاتر خدمات گردشگری و مهدکودک، کمیته بیمارستانها وکمیته بانکها در بخش خدمات در حال ارزیابی پتانسیل های ثبت نام کنندگان برای انتخاب واحدهای حامی حقوق مصرف کنندگان هستند.

وی افزود: همچنین نظرسنجی و ارزیابی رضایتمندی مردم از فراوریات و خدمات شرکت های ثبت نام کننده در این جشنواره شروع شده و در نهایت برآیند نظر کمیته های ارزیابی و نتیجه نظرسنجی مردمی موجب انتخاب واحدهای حامی حقوق مصرف کنندگان فارس خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 823

به "ارزیابی واحدها برای جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی واحدها برای جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید