استقبال اندک هواداران تراکتور از بازی، شعار علیه مدیرعامل

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال تراکتور تبریز و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز پنج شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

استقبال اندک هواداران تراکتور از بازی، شعار علیه مدیرعامل

باتوجه به سردی هوا حدود 5000 هوادار این بازی را از نزدیک تماشا کردند. هواداران تراکتور در نیمه دوم این بازی شعارهایی علیه مدیرعامل تراکتور سر دادند و به خاطر نتایج ضعیف اخیر این تیم خواستار استعفای صادقیان شدند.

بین تماشاگران تراکتور حاضر در ورزشگاه دو دستگی ایجاد شده بود و برخی بازیکنان را تشویق می کردند و برخی دیگر نیز علیه آنها شعارهایی سر می دادند. برخی از هواداران تراکتور شعار پیراهن قرمز غیرت میخواهد را سر دادند و در همین حین جایگاه دیگری از ورزشگاه با سوت تلاش کردند تا این صدا خاموش شود.

شاگردان دنیزلی که در سه دیدار قبلی خود در لیگ برتر مقابل حریفان شکست خورده بودند، در این بازی خانگی هم نتوانستند سه امتیاز مسابقه را کسب کنند تا ناکامی تراکتوری ها همچنان ادامه داشته باشد.

از سوی مقابل شاهین نیز که پس از حضور کریستیچویچ در این تیم در دو بازی قبلی به نتیجه تساوی رسیده بود، در این بازی در کسب تساوی هت تریک کرد.

تراکتوری ها با این تساوی 18 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول جای گرفتند و شاهین نیز با پنج امتیاز همچنان قعرنشین جدول رده بندی است.

قضاوت این دیدار را سیدرضا مهدوی بر عهده داشت که به هیچ کدام از بازیکنان دو تیم کارت زرد و قرمز نشان نداد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 577

به "استقبال اندک هواداران تراکتور از بازی، شعار علیه مدیرعامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال اندک هواداران تراکتور از بازی، شعار علیه مدیرعامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید