اسفندیار: آسیب دیدگی ام از مچ پا کاملا بهبود یافته است، در تیم ملی با کسی مشکل ندارم

به گزارش تنها پیامک، پشت خط زن والیبال پیکان تهران گفت : هدف نخست پیکان در فصل جاری راهیابی به مرحله پلی آف است.

اسفندیار: آسیب دیدگی ام از مچ پا کاملا بهبود یافته است، در تیم ملی با کسی مشکل ندارم

امیرحسین اسفندیار، پشت خط زن تیم والیبال پیکان تهران در گفت وگو با خبرنگاران، درباره دلیل بازی نکردنش در سه هفته ابتدایی لیگ برتر و شرایط آسیب دیدگی اش، اظهار کرد: در هنگام تمرینات پیش فصل متاسفانه مچ پایم پیچ خورد. در واقع در هنگام فرود از پرش یکی از بازیکنان زیر پایم بود و همین باعث پیچ خوردگی مچ پای راستم شد. حدود یک ماه است که به همین خاطر استراحت کردم البته در هفته سوم برابر فولاد سیرجان شرایط بازی کردن داشتم اما به صلاح دید کادر فنی این هفته را نیز استراحت کردم و ان شاء الله اگر در هفته های بعدی سرمربیان به من اعتماد نمایند می توانم به زمین بروم.

ارزشمندترین بازیکن رقابت های قهرمانی نوجوانان دنیا در خصوص حواشی پیش آمده بین او و سرمربی تیم ملی و این که آیا پس از یک وقفه باز هم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کوشش می نماید، پاسخ داد: من از اون هم با کسی مسئله ای نداشتم. مطمئن باشید فردی در تیم ملی با کسی خاصی مسئله ای ندارد. ما بازیکنان همگی سرباز تیم ملی هستیم و هر موقع که من را دعوت نمایند، کوشش می کنم تا بالاترین سطح از آمادگی ام را در زمین به نمایش بگذارم و هر موقع هم که ما را نخواهند پس از یک تشکر به خانه هایمان بازمی گردیم.

اسفندیار در انتها درباره هدف تیم پیکان در فصل جاری لیگ برتر والیبال، گفت : از اول فصل نمی توان گفت که قطعا روی سکو خواهیم ایستاد چرا که بازی های اصلی از نیم فصل دوم آغاز می گردد و تیم ها پس از نیم فصل به شرایط ایده آل خود می رسند. اولین هدف پیکان هم در این فصل این است که در ابتدا جزو هفت تیم مرحله پلی آف باشیم و سپس باید بر حسب شرایط ببینیم چه اتفاقی می افتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 49

به "اسفندیار: آسیب دیدگی ام از مچ پا کاملا بهبود یافته است، در تیم ملی با کسی مشکل ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسفندیار: آسیب دیدگی ام از مچ پا کاملا بهبود یافته است، در تیم ملی با کسی مشکل ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید