اصفهان، یحیی گل محمدی: سپاهان را اسیر نموده بودیم و حق مان باخت نبود، داور با قضاوت خوبش ما را سورپرایز کرد

به گزارش تنها پیامک، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: توانستیم سپاهان را در زمین خودش اسیر کنیم و همه اذعان داشتند که حق مان باخت نبود.

اصفهان، یحیی گل محمدی: سپاهان را اسیر نموده بودیم و حق مان باخت نبود، داور با قضاوت خوبش ما را سورپرایز کرد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، یحیی گل محمدی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: امروز بازی بسیار زیبایی را مشاهده کردیم و این مسابقه شرایط و سطح بسیار خوبی داشت. به امیر قلعه نویی و تیم خوبش تبریک می گویم، در هر صورت ما بازی را واگذار کردیم، اما فکر می کنم آنهایی که بازی را دیدند، همه اذعان داشتند که حق مان باخت نبود. از نوع بازی که ارائه کردیم، خوشحالم. ما توانستیم سپاهان را در زمین خودش اسیر کنیم.

وی اضافه نمود: مقابل تیمی بازی داشتیم که از فرصت ها خوب استفاده می نماید و دو سه مورد فرصت هم دادیم که یکی از آنها گل شد. ارزش بازی ما کمتر از برد نبود. بازیکنان ما کوشش کردند و در حد تیم قهرمان امروز خودشان را نشان دادند. در هر صورت در فوتبال به بازی هایی برخورد می کنید که از حریف بهترید، اما پیروز نمی شوید. از نمایشی که داشتیم ناراحت نیستیم و از طرفداران مان هم تشکر می کنم که از مشهد آمدند. دوست داشتیم با امتیاز به مشهد برمی گشتیم که این اتفاق رخ نداد و شرمسار شدیم. به بازیکنان خودم و به فوتبال مشهد تبریک می گویم، چرا که تیم خوبی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص اهداف تیمش و اینکه آیا شانس قهرمانی دارند یا نه، گفت: دنبال اینکه تیم را قهرمان کنیم یا اینکه بگوییم تیم برای قهرمانی بسته شده باشد، نیستیم، چون اصلاً امکانات تیم قهرمانی را نداریم، حتی در زمان تمرینات برای توپ جور کردن هم مانده ایم. ما دنبال این هستیم که بازی های خوبی ارائه کنیم و دنبال این نیستیم که مدعی باشیم. دنبال فوتبال خوب هستیم، اینکه به لحاظ فوتبال پیشرفت داشته باشیم و بازیکنان هم بسیار خوب عکس العمل نشان دادند و مسیری که خودشان به وجود آوردند را به خوبی طی می نمایند. بار روانی روی دوش ما نیست که قهرمان شویم. همین که خودمان را تا این هفته جزو مدعیان قهرمانی قرار دادیم و از نظر امتیازی در صدر جدول با سپاهان برابر هستیم، خوب است. البته بازی های زیادی هم از لیگ باقی مانده است، در مشهد با سپاهان بازی رودررو داریم، اما از حالا نمی خواهیم فشار روانی روی بازیکنان مان باشد که تیم می تواند قهرمان باشد.

گل محمدی درباره شیوه بازی تیمش و نحوه رسیدن به گل، گفت: ما شیوه بازی مان را در 15 دقیقه آخر تعییر دادیم و بازی مستقیم را انجام دادیم. ما هم قبل از گلی که خوردیم موقعیت داشتیم و هم بعد از گل. اگر می توانستیم روی ضربات ایستگاهی یا موقعیت های جریان بازی، ضربات آخرمان را گل کنیم، اکنون پیروز میدان بودیم.

وی در خصوص حضور پررنگ طرفداران سپاهان در بازی امروز اعلام کرد: حضور طرفداران سپاهانی بر جذابیت های این بازی اضافه نمود. خیلی خوب است که این جو وجود داشته باشد و دوست دارم در همه بازی های لیگ این جو وجود داشته باشد. ما برای تماشاگران بازی می کنیم و به نظرم هر چه تعداد تماشاگران در استادیوم ها بیشتر باشد به نفع فوتبال ماست. سپاهانی ها امروز تیم خودشان را تشویق کردند و از آنها تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره تغییر داوری که اکبریان جایگزین حسین زرگر شد و آیا از قضاوت داور مسابقه رضایت داشته است یا نه، گفت: خودم در بازی امروز از نظر داوری سورپرایز شدم. داور بازی خیلی خوب و عالی قضاوت کرد و به نظرم تیم داوری به زیبایی بازی امروز یاری کرد. به نظرم نمی رسد که اشتباهی اجرا شده باشد و از نوع قضاوت واقعاً تشکر می کنم.

گل محمدی درباره اینکه گفت تیمش شرایط قهرمانی را ندارد و چه جایگاهی را برای تیمش متصور می گردد و به نظرش آیا سپاهان می تواند قهرمان گردد، گفت: پیش بینی کردن تیم قهرمان در این مقطع از لیگ بسیار زود است. هنوز به نیم فصل هم نرسیده ایم. شرایط در نیم فصل دوم بسیار متفاوت تر است. برای تیم ما هم تفاوت دارد، چون ما مسائل مالی و امکاناتی داریم و اگر حمایت شویم با دلگرمی بیشتر راه را ادامه می دهیم و می توانیم بالای جدول باشیم. اگر غیر از این باشد، به مشکل می خوریم و اتفاق خوبی که در فوتبال مشهد اتفاق افتاده از بین می رود. برای تیم سپاهان و قلعه نویی هم آرزوی موفقیت می کنم که بازی خوبی را از سوی آنها شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 72

به "اصفهان، یحیی گل محمدی: سپاهان را اسیر نموده بودیم و حق مان باخت نبود، داور با قضاوت خوبش ما را سورپرایز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، یحیی گل محمدی: سپاهان را اسیر نموده بودیم و حق مان باخت نبود، داور با قضاوت خوبش ما را سورپرایز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید