اعزام دانشجویان علوم پزشکی برای فرصت مطالعاتی محدود شد

به گزارش تنها پیامک، معاون آموزشی وزیر بهداشت از محدودتر شدن تعداد اعزام دانشجویان رشته های علوم پزشکی برای گذراندن دوره های فرصت مطالعاتی به خارج از کشور در امسال اطلاع داد و گفت: وزارت بهداشت بر اساس شرایط کشور محدودیت های خاص خود را در اعزام دانشجویان به خارج خواهد داشت.

اعزام دانشجویان علوم پزشکی برای فرصت مطالعاتی محدود شد

دکتر باقر لاریجانی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت فرصت مطالعاتی دانشجویان رشته های علوم پزشکی اشاره و اظهار کرد: امروزه کشور در شرایط خاصی قرار گرفته است و در حوزه رشته های علوم پزشکی نیز اصولاً تعداد دانشجویانی که برای تحصیل به دانشگاه های خارج از کشور می روند و همچنین دانشجویانی که از فرصت مطالعاتی استفاده می نمایند، محدود است.

وی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر دانشجویان با توجه به شرایط کشور، شرایط تحصیل خود را انتخاب می نمایند و هم اینکه وزارت بهداشت محدودیت های خاص خود را خواهد داشت و در مورد ارز و فرصت مطالعاتی نیز بر اساس آن برنامه ریزی خواهد نمود.

لاریجانی در ادامه توضیح داد: وزارت بهداشت تا کنون در مواقع ضروری فرصت های مطالعاتی و مأموریت های آموزشی را ادامه داده است، اما حتماً شرایط کشور ایجاب می نماید در این زمینه رعایت های لازم را داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم.

معاون آموزشی وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: تعداد محدودی از دانشجویان رشته های علوم پزشکی برای گذراندن دوره های چند ماهه به خارج از کشور اعزام می شوند که آمار این دانشجویان در امسال محدودتر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 162

به "اعزام دانشجویان علوم پزشکی برای فرصت مطالعاتی محدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام دانشجویان علوم پزشکی برای فرصت مطالعاتی محدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید