افزایش سرعت رسیدگی به شکایات ایثارگران در کمیسیون ماده 16

به گزارش تنها پیامک، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: تحقق رضایتمندی ایثارگران در گرو کار جهادی و انقلابی است.

افزایش سرعت رسیدگی به شکایات ایثارگران در کمیسیون ماده 16

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نرگس جلیلی با بیان تاریخچه مختصری از فعالیت های کمیسیون ماده 16 اوضیح داد: تا به امروز بیش از 85 هزار پرونده در کمیسیون ماده 16 تشکیل شده است و ماهیانه حدود 350 الی 370 پرونده وارد کمیسیون می گردد.

وی با بیان اینکه حداکثر 40 پرونده در یک جلسه کمیسیون قابل آنالیز و نتیجه گیری است، اضافه نمود: به دلیل شیوع بیماری کووید 19 و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد جلسات کمیسیون به یک جلسه در هفته تبدیل شده بود، ولی خوشبختانه از ماه گذشته برگزاری دو جلسه در هفته در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر کمیسیون ماده 16 بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تدابیری اندیشیده شده که سرعت رسیدگی به پرونده های باقی مانده افزایش یابد و تشکیل کمیته های مختلف مرتبط با موضوعات و مدیریت مناسب در سیستم دبیرخانه از جمله این تدابیر است.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه بعضی شکایات مربوط به عملکرد بنیاد و بعضی مربوط به سایر دستگاه های اجرایی است اضافه نمود: با تدبیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش زیادی از شکایات مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران مرتفع شده است ضمن اینکه راه اندازی بخش مشاوره و ارتباط با کمیسیون ماده 16 در برنامه های آینده دبیرخانه کمیسیون قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1468

به "افزایش سرعت رسیدگی به شکایات ایثارگران در کمیسیون ماده 16" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سرعت رسیدگی به شکایات ایثارگران در کمیسیون ماده 16"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید