افشای اطلاعات وان پلاس نورد SE

به گزارش تنها پیامک، افشاگر معروف وان پلاس در گزارش تازه ای مدعی شده که میان رده جدید این شرکت صرفا به لحاظ ظاهری تغییراتی داشته و از نظر مشخصات فنی تغییری نکرده است.

افشای اطلاعات وان پلاس نورد SE

به گزارش خبرنگاران به نقل از جی اس ام،بر اساس گزارش جدید افشاگر Max Jambor، موبایل بعدی وان پلاس از سری گوشی های میان رده این شرکت که احتمالا وان پلاس نورد SE نام خواهد داشت، قرار نیست تفاوت خاصی با خود وان پلاس نورد داشته باشد. او در مصاحبه با وب سایت Android Headlines اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشت که در ادامه آن ها را به اطلاع شما می رسانیم.

بر اساس شواهد، وان پلاس نورد SE در واقع همان وان پلاس نورد است که حالا پوستین تازه ای پیدا نموده. قاب عقب این دستگاه توسط Joshua Vides طراحی شده ولی سایر بخش های گوشی هیچ تغییری نداشته است. فعلا معین نیست که این قاب عقب چه ظاهری دارد، ولی انتظار می رود که با طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسل قبلی روبرو شویم.

جمبور اذعان می نماید که معینات فنی این گوشی مثل خود وان پلاس نورد خواهد بود. در بخش جلوی گوشی هم نباید منتظر تغییر خاصی باشیم. متاسفانه فعلا اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این گوشی در دسترس نیست. با این حال پیش بینی می کنیم که وان پلاس نورد SE خیلی زود و در اوایل سال 2021 از راه برسد.

وان پلاس معمولا تمایل دارد که گوشی های خود را پیش از رونمایی رسمی کمی تبلیغ کند. این گوشی هم اگرچه یک محصول کاملا جدید نیست، ولی احتمالا تا چند وقت دیگر در اخبار ظاهر خواهد شد. این شرکت سال جاری تعداد محصولات خود را افزایش داد و علاوه بر سه پرچمدار از چند موبایل مالی و میان رده جدید پرده برداشت. وان پلاس نورد SE در دسته گوشی های میان رده قرار می گیرد ولی باید منتظر بمانیم تا ببینیم در هفته ها و شاید ماه های پیش رو چه اتفاقات دیگری خواهد افتاد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1422

به "افشای اطلاعات وان پلاس نورد SE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات وان پلاس نورد SE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید