اقتصاد ایران در 6 ماهه نخست سال 98 با شوک های تحریمی کنار آمد

به گزارش تنها پیامک، سرپرست مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی می گوید که بخش های مختلف اقتصاد ایران در6 ماهه نخست امسال توانستند تا حد زیادی شوک های حاصل از تحریم ها را حذف کند و برخلاف تحلیل ها رشد قابل قبولی به ثبت برساند.

اقتصاد ایران در 6 ماهه نخست سال 98 با شوک های تحریمی کنار آمد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ آنلاین تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، محمد قاسمی امروز در جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران اظهار کرد: برآوردهایی که از عملکرد مالی کشور در سه ماهه ابتدایی سال 1398 منتشر شد نشان داد که برخلاف بعضی تحریم های بین المللی بخش هایی از اقتصاد ایران توانسته است رشد قابل قبولی به ثبت برساند و برای مثال در حوزه هایی مانند مسکن، صنعت و کشاورزی رشد بیشتر از پیش بینی های ابتدایی بود.

وی ادامه داد: آنچه که در ماه های ابتدای امسال رخ داد نشان از آن داشت که بخش های مالی توانسته اند زنجیره های فراوری را تامین نمایند و این برای اقتصاد ایران یک پیغام مثبت داشت.

به گفته سرپرست مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی متاسفانه این فرایند در پاییز امسال با توجه به اتفاقاتی که در کشور رخ داد افت کرد و در شرایطی که ما پیش بینی کردیم جدایی از حوزه نفت بقیه بخش ها رشد قابل قبولی داشته باشند این فرایند متوقف شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 682

به "اقتصاد ایران در 6 ماهه نخست سال 98 با شوک های تحریمی کنار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد ایران در 6 ماهه نخست سال 98 با شوک های تحریمی کنار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید