امضای 3 تفاهم نامه استاندارد، ورزشی و حمل و نقل دریایی بین ایران و عمان

به گزارش تنها پیامک، سه تفاهم نامه همکاری بین ایران و عمان در زمینه استاندارد، ورزشی و حمل و نقل دریایی در راستای گسترش روابط دو کشور امضا شد.

امضای 3 تفاهم نامه استاندارد، ورزشی و حمل و نقل دریایی بین ایران و عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، در انتها هجدهمین اجلاس مشترک همکاری های مالی ایران و عمان، سه تفاهم نامه همکاری در زمینه استاندارد، همکاری های ورزشی و حمل و نقل دریایی بین ایران و عمان امضا شد.

دو تفاهم نامه همکاری در حوزه حمل و نقل دریایی و ورزشی توسط رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت با علی بن مسعود بن علی السنیدی وزیر تجارت و صنایع عمان و تفاهم نامه حوزه استاندارد نیز بین نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و همتای عمانی امضا شد.

در انتها نیز، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، بر توسعه روابط بین دو کشور تأکید و یکی از اولویت های سیاست خارجی ایران را گسترش همکاری با کشور های همسایه و اسلامی دانست. با توجه به علاقه دو طرفه ایرن و عمان در گسترش روابط، باید کوشش کنیم نیازهای دو کشور در واردات و صادرات را به وسیله همکاری دو کشور تأمین کنیم.

وی تأکید کرد: دو کشور ایران و عمان در موقعیت هاب منطقه قرار داشته و شمال را به جنوب و شرق را به غرب متصل می نمایند، بر همین اساس با توجه به این شرایط دو کشور باید این روابط گسترش یابد.بنابراین توسعه روابط دو کشور از منظر کیفی و کمی هدفگذاری شده است و امیدورایم با گسترش همکاری ها حجم تبادلات تجاری دو کشور حداقل به 5 میلیارد دلار برسد. از لحاظ گردشگری نیز همان طور که ویزای تجار ایرانی به عمان بدون مشکل انجام می گردد، ایران نیز دریافت ویزا را برای مردم عمان، حذف نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 692

به "امضای 3 تفاهم نامه استاندارد، ورزشی و حمل و نقل دریایی بین ایران و عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای 3 تفاهم نامه استاندارد، ورزشی و حمل و نقل دریایی بین ایران و عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید