امیدهای پرسپولیس منتظر یک اشاره برانکو

به گزارش تنها پیامک، قطعا برانکو نام همه جوان های پرسپولیس را در فهرست 20 نفره بازی با نود ارومیه می نویسد اما مهم این است که کدام شان در ترکیب اصلی به میدان می روند.

امیدهای پرسپولیس منتظر یک اشاره برانکو

به گزارش خبرنگاران ، از بازیکنان مشترک برانکو و کرانچار چیزی نمی گوییم چون آنها خودشان گزینه های اصلی بازی این هفته اند اما این را می توان گفت که برای ناامیدی امیدهای پرسپولیس حتی بازگشت بیرانوند، نوراللهی و رسن هم کافی نیست. آنها چهارشنبه برمی گردند اما قرار نیست مثل همیشه در ترکیب اصلی ببینیم شان.

این بار نوبت امیدهایی است که ماه ها و حتی چند سال به امید همین بازی همپای تیم برانکو تمرین نموده اند و سهم شان از بازی های رسمی پرسپولیس تنها چند دقیقه حضور در میدان بوده است. البته آدام همتی خوش شانس تر و حتما آماده تر بود که برای رسیدن به ترکیب اصلی حتی از طاهرخانی و علوان زاده که چند سال است با پرسپولیس تمرین می نمایند، سبقت گرفت و در بازی پیش رو هم قطعا یکی از یازده بازیکن اصلی خواهد بود.

بقیه اما نمی توانند به اندازه او از بازی کردن شان مطمئن باشند چرا که اولا برانکو قرار نیست کل ترکیب را عوض کند و مهم تر اینکه خود آنها باید در رقابت با هم بلیت بازی را بدست بیاورند. حتی اگر رادوشویچ تنها دروازه بان حاضر در تمرینات روزهای اخیر نبود، با قاطعیت از ایستادنش درون دروازه می گفتیم چرا که آقای سرمربی می خواهد به بیرانوند استراحت بدهد و درویش وند هم که اخیرا در اردوی تیم امید تمرین می کرد، بخاطر درگیری در رختکن شاید حتی اجازه نیمکت نشینی به عنوان دروازه بان دوم را هم نداشته باشد. مثل طرف دیگر این درگیری (سعید کریمی) که چند روز است حتی اجازه تمرین ندارد.

سایر بازیکنمان به یک اندازه شانس دارند. احسان علوان زاده، حمیدرضا طاهرخانی، سعید حسین پور، شاهین عباسیان، احمد بهاروندی، احسان حسینی و محمدامین اسدی که البته با بازگشت امیدها از اردوی تیم ملی محتمل است برانکو دو نفر آخر را به یاری تیم اسماعیل حلالی بفرستد. قطعا برانکو نام همه این بازیکنان را در فهرست 20 نفره بازی با نود ارومیه می نویسد اما مهم این است که کدام شان در ترکیب اصلی به میدان می روند.

2 – 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 39

به "امیدهای پرسپولیس منتظر یک اشاره برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدهای پرسپولیس منتظر یک اشاره برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید