اندونزی؛ آمار مرگ به دلیل خستگی شمارش آرا به 367 رسید

به گزارش تنها پیامک، گزارش امروز کمیسون ملی انتخابات اندونزی، حاکی از آن است که آمار کشته های انتخابات 28 فروردین این کشور به 367 نفر افزایش پیدا کرد این در حالی است که 2151 کارگر مامور شمارش آرا نیز دچار بیماری شده اند.

اندونزی؛ آمار مرگ به دلیل خستگی شمارش آرا به 367 رسید

تلفات انتخابات هفدهم آوریل (28 فروردین) اندونزی که برای اولین بار به صورت همزمان انتخابات ریاست جمهوری، پارلمانی و نمایندگی محلی و منطقه ای در این کشور برگزار شد، همچنان رو به افزایش است و تعداد کشته ها به حدود 370 نفر رسیده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، کمیسیون ملی انتخابات اندونزی امروز سه شنبه آمار تازه ای از تلفات انتخابات اخیر در این کشور ارائه داد.

هفدهم آوریل (28 فروردین) اندونزی برای اولین بار به صورت همزمان انتخابات ریاست جمهوری، پارلمانی و نمایندگی محلی و منطقه ای را برگزار شد و دولت اندونزی 7 میلیون نفر را برای رسیدگی به روند برگزاری انتخابات با بیش از 810 هزار صندوق رأی به کار گرفت.

عارف رحمان حکمی سخنگوی کمیسیون ملی انتخابات اندونزی گفت که تا روز سه شنبه تعداد تلفات انتخابات در این کشور به 367 نفر افزایش یافت و 2151 تن از کارگران مامور شمارش آرا هم دچار بیماری شده اند.

انتخابات اندونزی

به گفته این مقام اندونزیایی، هفتاد درصد از فوت شدگان بالای چهل سال داشتند و در نتیجه خستگی ناشی از ساعت های طولانی کار جان باختند.

مقام های اندونزی روز گذشته اعلام کرده بودند که 287 تن از کارگرانی که مامور شمارش آراء بوده اند بر اثر خستگی جان خود را از دست دادند و حدود 2100 نفر دچار بیماری شدند. به گفته آن ها حدود 20 نیروی پلیس نیز به دلیل بیماری و حوادث دیگر ناشی از خستگی، جان خود را از دست داده اند.

دولت اندونزی که با انتقاد های گسترده احزاب اپوزیسیون روبرو شده، پیشتر گفت که به خانواده هر جان باخته 2500 دلار غرامت پرداخت می کند.، عصرایران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 160

به "اندونزی؛ آمار مرگ به دلیل خستگی شمارش آرا به 367 رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی؛ آمار مرگ به دلیل خستگی شمارش آرا به 367 رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید