اگر امتیازات گل گهر کسر نمی شد برای صدر نشینی می جنگیدیم

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، شایان مصلح عصر پنجشنبه پس از تساوی بدون گل دو تیم گل گهر سیرجان و ذوب آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که انتظار می رفت بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. بازی بسیار خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و به علت غیبت حدود هفت نفر از بازیکنان اصلی تیم، کار ما سخت شد. حتی مرتضی تبریزی و عاشوری هم که به عنوان یار تعویضی وارد زمین مسابقه شدند شرایط خوبی نداشتند و فکر می کنم دچار بیماری هستند. امیدوارم بازیکنان تیم همگی به بهبودی کامل برسند.

اگر امتیازات گل گهر کسر نمی شد برای صدر نشینی می جنگیدیم

بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به شرایط چمن استادیوم فولاد شهر ادامه داد: از طرفی زمین چمن فولادشهر همواره کیفیت خوبی داشته است، اما امروز به علت شرایط نامناسب زمین بارها روی زمین افتادیم و حتی در صحنه های پای ما به زمین گیر می کرد. در چند صحنه نزدیک بود مچ پای من و چند نفر از بازیکنان ذوب آهن نیز دچار مصدومیت گردد. امیدوارم مسئولان ذوب آهن به شرایط زمین چمن استادیوم فولادشهر رسیدگی نمایند.

وی درباره شرایط بازی شرح داد: موقعیت های خوبی در نیمه اول بازی داشتیم و حتی تیر دروازه حریف را نیز به لرزه درآوردیم، اما پیروز به گل زنی نشدیم. امیدوارم که بتوانیم در بازی های بعدی اشتباهات خودمان را جبران کنیم.

مدافع گل گهر سیرجان با بیان اینکه در نیم فصل اول تیم بسیار خوبی داشتیم و شاید اگر هفت امتیاز از تیم ما کسر نمی شد، می توانستیم برای قهرمانی این فصل بجنگیم تاکید نمود: بازگشت به شرایط روحی مناسب پس از کسر امتیاز برای ما زمان بر بود. تصور کنید که در بازی پرفشاری که برابر سپاهان داشتیم، توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. حتی در برابر استقلال و پیکان نیز بازی های خوبی داشتیم و واقعاً چند ملاقات سخت را پشت سر گذاشتیم.

مصلح در خاتمه اعلام نمود: اگر امتیازات به ما برگردد می توانیم حتی به کورس قهرمانی برسیم. امیدوارم بازیکنان تازه تیم مانند کیروش که اضافه شده اند نیز بتوانند هر چه سریع تر به شرایط خوب خود برسند و مشکل اریک نیز رفع گردد تا با توجه به کیفیت بالایی که دارد به ترکیب تیم اضافه گردد تا بتواند به تیم یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2572

به "اگر امتیازات گل گهر کسر نمی شد برای صدر نشینی می جنگیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر امتیازات گل گهر کسر نمی شد برای صدر نشینی می جنگیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید