بازسازی ویلا: بازسازی چهره ملکه تی همسر آمنحوتپ سوم با استفاده از فناوری های نوین

به گزارش تنها پیامک، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازسازی چهره ملکه تی همسر آمنحوتپ سوم با استفاده از فناوری های نوین صورت گرفت.

بازسازی ویلا: بازسازی چهره ملکه تی همسر آمنحوتپ سوم با استفاده از فناوری های نوین

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

امروزه دانش بازسازی چهره و بهره گیری از فناوری های نوین در بازسازی چهره شخصیت های باستانی بسیار رایج است و گاه از متخصصین پزشکی قانونی و پلیس هم بهره میگیرند. چنانکه در پروژه اصالت سنجی مومیایی و بازسازی چهره ملکه نفرتیتی از دانش و مهارت یکی از متخصصین FBI بهره گرفته شد.

هم اکنون نیز محققان با استفاده از تکنولوژی پیروز به بازسازی چهره ملکه تی همسر آمنحوتپ سوم و مادر آخناتون یکی از معروف ترین فرعون های مصر شدند.

بر پایه داده های دردست ملکه تی (تیه) پیش از پادشاهی آمنحوتپ با وی پیمان زناشویی بست. تا 1385 (پیش از میلاد) که آمنحوتپ به پادشاهی رسید، آنان شش فرزند داشتند که از میان آنان در آینده آخناتون به فرعونی رسید. آمنحوتپ توجه ویژه ای به تیه داشت و به نام او چندین نیایشگاه ساخت. بعلاوه یک کاخ و یک دریاچه مصنوعی برای همسرش فراهم نمود.

در 1898، ویکتور لوره در کنار مومیایی آمنحوتپ سوم مومیایی بانویی را یافت که گمان می رود از آن تیه باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3054

به "بازسازی ویلا: بازسازی چهره ملکه تی همسر آمنحوتپ سوم با استفاده از فناوری های نوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: بازسازی چهره ملکه تی همسر آمنحوتپ سوم با استفاده از فناوری های نوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید