باشگاه استقلال با انتقاد از قلعه نویی؛ ما هم اطلاعات فراوانی داریم!

به گزارش تنها پیامک، باشگاه استقلال به صحبت های امیر قلعه نویی واکنش نشان داد و اظهارات سرمربی تیم گل گهر را غیر حرفه ای خواند.

باشگاه استقلال با انتقاد از قلعه نویی؛ ما هم اطلاعات فراوانی داریم!

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال با انتشار متنی در رسانه رسمی خود به صحبت های امیر قلعه نویی واکنش نشان داد و اظهار داشت صحبت های سرمربی تیم فوتبال گل گهر درباره مسائل اقتصادی باشگاه استقلال در مقطعی که این باشگاه در کورس قهرمانی قرار گرفته است، شائبه برانگیز و غیرحرفه ای است. باشگاه استقلال می تواند در نقطه مقابل اطلاعات فراوانی را درباره بعضی هزینه های صورت گرفته در لیگ برتر منتشر کند اما انتشار این مسائل را رسم اخلاق نمی داند. بنابراین انتظار می رود که سایر تیم ها نیز به اصول حرفه ای پایبند باشند و فقط درباره مسائل تیم خود اظهار نظر نمایند.

به گزارش خبرنگاران قلعه نویی در گفت و گویی با اشاره به شرایط تیم استقلال عنوان نموده بود: شرایط استقلال که تعیین است؛ نگاه نکنید استقلال الان 200 میلیارد بودجه دارد، این چیزی است که خودشان برای ورود به بورس اعلام نموده اند؛ من که خبری ندارم. یک تیم 200 میلیاردی با پشتوانه استقلال که (جمله نیمه تمام ماند)!؛ اگر استقلال که سیزدهم باشد و پولی هم نداشته باشد را قهرمان کردید هنر است! امیدواریم آن چیزی که خیر است و با پاکی به دست می آید و لیاقت یک مجموعه است، رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2175

به "باشگاه استقلال با انتقاد از قلعه نویی؛ ما هم اطلاعات فراوانی داریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال با انتقاد از قلعه نویی؛ ما هم اطلاعات فراوانی داریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید