برپایی فرهنگسرای مقاومت به مناسبت 13 آبان

به گزارش تنها پیامک، فرهنگ سرای مقاومت در روز 13 آبان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در خیابان طالقانی برپا می گردد.

برپایی فرهنگسرای مقاومت به مناسبت 13 آبان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سیدعلی رضا فاطمیان پور سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژه برنامه هایی را در قالب فرهنگسرای موقت مقاومت در خیابان طالقانی برگزار می گردد.

وی درباره برنامه های این فرهنگسرا گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با سه رویکرد تبعید حضرت امام(ره)، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی برنامه های متفاوتی را در مراکز فرهنگی هنری برگزار می نماید. اما آنچه در فرهنگسرای مقاومت مورد تأکید ویژه است استکبارستیزی و تأکید بر جنبه های مقاومت است.

فاطمیان پور اضافه نمود: فرهنگسرای مقاومت از 15 بخش تشکیل شده است که از جمله آن می توان به نمایشگاه کتاب داستان دشمنی، نمایشگاه کاریکاتور پوزخند، نگاه گذر تاریخ مستطاب آمریکا، نمایشگاه پوستر غیرقابل اعتماد، نمایشگاهی از تصاویر شهدای مدافع حرم به همراه بخشی از وصیت نامه های آنها، استقرار سنگر جهت عکس سلفی، دریافت عکس یادگاری با ماکت های اسلحه و مجسمه شهیدان مرحمت بالازاده و حسین فهمیده، برپایی کارگاه هنر مقاومت، اجرای نمایش بیدادگاه با موضوع برگزاری محاکمه سران جنایتکار و مستکبران جهان با حضور هیأت منصفه مردمی، برگزاری مسابقه کتبی و مسابقه آنلاین من یک دانش آموز انقلابی ام، پخش کلیپ و روایتگری با موضوع 13 آبان، اهدای فلش کارت با موضوع زندگینامه شهدا اشاره نمود.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری گفت: در قالب برنامه مهر آیین هر یک از مناطق و فرهنگسراهای خاص از 13 تا 16 آبان ماه به دیدار خانواده های شهید دانش آموز در منطقه خود می روند و از خانواده های شهید تجلیل می نمایند. همچنین نمایش رادیویی همکلاسی توسط گروه هنری ویدا با مضوع راهپیمایی استکبار ستیزی دانش آموزان در روز 13 آبان ماه در مدرسه راه دانش در منطقه 6 اجرا می گردد.

فاطمیان پور در خاتمه به دو برنامه زنگ مترو و زنگ مهربانی اشاره نمود و گفت: این 2 برنامه از سوی مدیریت فرهنگی هنری مترو با هدف گرامیداشت روز دانش آموز و آموزش حقوق شهروندی مسافران مترو برگزار می گردد. همچنین برنامه زنگ مهربانی در روز 13 آبان ماه با حضور بیش از 100 دانش آموز از ساعت 10 تا 12 در 2 بخش صحنه ای و ایستگاهی در ایستگاه مترو تجریش برگزار می گردد.

فرهنگسرای مقاومت همزمان با راهپیمایی روز 13 آبان ماه در خیابان طالقانی در نزدیکی لانه جاسوسی برپا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 511

به "برپایی فرهنگسرای مقاومت به مناسبت 13 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی فرهنگسرای مقاومت به مناسبت 13 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید