برگزاری اولین همایش ملی تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/اردبیل اولین همایش ملی تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می گردد.

برگزاری اولین همایش ملی تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی

رضا فرضی زاده عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر علمی این همایش در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اضافه نمود: 29 آبان ماه این همایش برگزار خواهد شد و پژوهشگران تا 10 آبان ماه می توانند اصل مقاله خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

وی با اشاره به اهداف این همایش اظهار کرد: آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در فیزیولوژی ورزشی، راه اندازی دبیرخانه دائمی همایش، دسترسی آسان علاقه مندان، صرفه جویی در هزینه و وقت پژوهشگران، فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات دانشگاه های مختلف و ارائه راهبردها و راهکارهای چگونگی رسیدن به جامعه ای سالم از اهداف این همایش است.

دکتر فرضی زاده افزود: روان شناسی ورزشی، فیزیولوژی ورزشی محض، فیزیولوژی ورزشی کاربردی، متابولیسم و تغذیه ورزشی، فیزیولوژی ورزشی بالینی، فیزیولوژی ورزشی قلب - عروق و تنفس و فیزیولوژی ورزشی فعالیت های بدنی و تندرستی از محورهای اصلی این همایش هستند.

دبیر علمی این همایش ادامه داد: هدف اصلی برگزاری کنفرانس ایجاد فضای تبادل اطلاعات و ارائه آخرین دستاوردها در محورهای همایش است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1833

به "برگزاری اولین همایش ملی تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین همایش ملی تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید