تأمین زیرساخت ها در حوزه ورزش از مهمترین اولویت های دولت است

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: ورزش همگانی و قهرمانی و حرفه ای مکمل یکدیگر هستند و موجب شادابی و نشاط در جامعه می شوند.

تأمین زیرساخت ها در حوزه ورزش از مهمترین اولویت های دولت است

فریدون همتی شب گذشته(12 آبان) در آیین تجلیل از مدال آوران استان هرمزگان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، ورزش را یکی از مقوله های بسیار مهم و دارای اولویت برای خانواده ها و تمامی افراد جامعه دانست و بیان داشت: ورزش همگانی و قهرمانی و حرفه ای مکمل یکدیگر هستند و موجب شادابی و نشاط در جامعه می شوند.

وی ادامه داد: ترویج ورزش همگانی آثار بسیاری را در راستای ارتقای سلامت روح و جسم برای افراد در جامعه به همراه دارد.

استاندار هرمزگان اضافه نمود: شادابی و نشاط در زندگی از رهگذر ورزش همگانی می گذرد و باید هرچه بیشتر در راستای ترویج آن بکوشیم.

همتی توضیح داد: جوانان و ورزشکاران کشورمان در بخش ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز با افتخار آفرینی در مسابقات ملی و بین المللی، موجب شور و نشاط در جامعه می شوند.

وی با بیان اینکه تأمین زیرساخت ها در حوزه ورزش یکی از مهمترین اولویت های دولت است، گفت: در این راستا شاهد هستیم که در ایام و مناسبت های مختلف، تأسیسات و زیرساخت های مختلف ورزشی در سراسر کشور و از جمله در استان هرمزگان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

استاندار هرمزگان بیان نمود: محیط ورزش محیطی سالم و جوانمردانه است و باید برای حضور هر چه بیشتر جوانان در عرصه ورزش، برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: کوشش می کنیم در نقاط مختلف استان هرمزگان فضای مناسبی را با تامین امکانات و زیرساخت ها برای ورزش فراهم کنیم.

وی اضافه نمود: ورزشکاران به عنوان پایه و اساس حوزه ورزش نقش مهمی در راستای رسیدن به اهداف در این حوزه دارند و باید برای رسیدن به اهداف مطلوب در حوزه ورزش کوشش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 512

به "تأمین زیرساخت ها در حوزه ورزش از مهمترین اولویت های دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین زیرساخت ها در حوزه ورزش از مهمترین اولویت های دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید