تثبیت صندلی هوآوی به عنوان دومین فروشنده برتر در بازار جهانی گوشی هوشمند

به گزارش تنها پیامک، گزارش شرکت های معتبر تحلیل گر بازار گوشی های هوشمند مانند IDC و Strategy Analytics از عملکرد خوب هوآوی در بازار فروش این محصولات، علی رغم رویارویی با بحران کرونا و مسائل ایجاد شده در روابط تجاری چین و آمریکا حکایت دارد.

تثبیت صندلی هوآوی به عنوان دومین فروشنده برتر در بازار جهانی گوشی هوشمند

شرکت تحلیلی IDC نتایج آنالیز عملکرد برندهای مختلف در بازار گوشی های هوشمند را در بازه زمانی سه ماهه اول سال 2020 میلادی منتشر نموده، آنچه در نتایج این تحقیقات خودنمایی می نماید، تثبیت صندلی دوم برای هوآوی، علی رغم درگیر بودن با چالش ایجاد شده به واسطه شیوع ویروس کووید 19 است.

بر اساس گزارش IDC، هوآوی پیروز شده در سه ماهه اول سال 2020 میلادی 49 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در سراسر جهان به فروش برساند. به این ترتیب سهم هوآوی از این بازار به 17.8 درصد رسیده است. این ارقام در مقایسه با فروش 59.1 میلیون دستگاه گوشی هوشمند و سهم 18.9 درصدی این برند از بازار در سه ماهه مشابه سال گذشته میلادی قرار می گیرد.

در گزارش IDC این گونه آمده است: هوآوی به وسیله کاهش قیمت گوشی های هوشمند سری Mate 30، سریP30 و همچنین فروش گوشی های سری V30 و 9X توانست شرایط فروش خود را کنترل کند. علاوه بر این استفاده از ترکیب کانال های ارتباطی آنلاین و آفلاین باعث حفظ تعامل با مشتری حتی در دوران قرنطینه شد.

فروش محصولات در بازار چین و در سه ماهه اول امسال میلادی به هوآوی یاری نموده تا صندلی جهانی خود را تثبیت کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در گزارش IDC، فروش جهانی و کلی گوشی های هوشمند در مقایسه با سال گذشته کاهش 11.7 درصدی را تجربه نموده و فروش کلی گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست سال 2020 به عدد 275.8 میلیون رسیده است.

بر اساس گزارش دیگری از موسسه تحلیل بازار Strategy Analytics، فروش گوشی های هوشمند در بازار جهانی در سه ماهه اول سال 2020 میلادی 17 درصد کاهش داشته و تعداد فروش این محصولات در بازه یادشده 275 میلیون دستگاه بوده است.

بر اساس گزارش Strategy Analytics، هوآوی با فروش 48.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند و سهم 17.6 درصدی از بازار، در صندلی دوم پرفروش ترین برندهای جهان قرار گرفته و این رقم در سال گذشته به ترتیب 59.1 میلیون دستگاه گوشی هوشمند و سهم 17.9 درصدی از بازار بوده است.

Strategy Analytics شرایط هوآوی در بازار گوشی های هوشمند را بسیار مثبت ارزیابی نموده و در این گزارش آمده علی رغم بروز مسائل مختلف در روابط تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین و همچنین شیوع کرونا، هوآوی پیروز شده است سهم خود را از بازار جهانی در سه ماهه اول سال 2020 میلادی حفظ کند. چین همچنان تاثیرگذارترین و مهم ترین بازار برای فروش گوشی های هوشمند هوآوی به حساب می آید و سهم زیادی از فروش کلی هوآوی در این بازار محقق شده است.

گزارشی دیگری که پیش از این توسط Strategy Analytics در مورد بازار گوشی های هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی 5G منتشر شده بود نیز حکایت از سهم 33.2 درصدی این شرکت در این بازار داشته است.

منبع: همگردی
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1006

به "تثبیت صندلی هوآوی به عنوان دومین فروشنده برتر در بازار جهانی گوشی هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت صندلی هوآوی به عنوان دومین فروشنده برتر در بازار جهانی گوشی هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید