تصاویر پهلوگیری پیشرفته ترین کشتی تجاری و گردشگری در بندر بوشهر ، گراندفری مسافران را در 5 کلاس از ایران به قطر می برد

به گزارش تنها پیامک، پیشرفته ترین کشتی تجاری و گردشگری برای راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر - قطر برای فعالیت مسافربری و تجاری در بندر بوشهر پهلو گرفت.

تصاویر پهلوگیری پیشرفته ترین کشتی تجاری و گردشگری در بندر بوشهر ، گراندفری مسافران را در 5 کلاس از ایران به قطر می برد

خبرنگاران: کشتی مسافری و تجاری گراند فری در راستای راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر - قطر در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بازدید از کشتی گراندفری با بیان اینکه این کشتی در زمینه گردشگری و تجارت دریایی در حمل کالا و مسافر فعالیت می نماید گفت: این کشتی دارای 144 متر طول، 26 متر عرض و دارای 500 تخت، 250 اتاق و یک هزار و 300 جایگاه است.

سیاوش ارجمندزاده با بیان اینکه کشتی گراندفری در پنج کلاس به جابه جایی مسافر می پردازد اضافه نمود: این کشتی در مرحله نخست در راستای راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر- قطر خدمات خود را در زمینه حمل بار و کالای تجاری شروع و سپس با فراهم شدن ظرفیت مسافری در جهت بوشهر - قطر اقدام به جابجایی مسافر می نماید.

تصاویر: تسنیم

منبع: چمدان
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 208

به "تصاویر پهلوگیری پیشرفته ترین کشتی تجاری و گردشگری در بندر بوشهر ، گراندفری مسافران را در 5 کلاس از ایران به قطر می برد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصاویر پهلوگیری پیشرفته ترین کشتی تجاری و گردشگری در بندر بوشهر ، گراندفری مسافران را در 5 کلاس از ایران به قطر می برد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر پهلوگیری پیشرفته ترین کشتی تجاری و گردشگری در بندر بوشهر ، گراندفری مسافران را در 5 کلاس از ایران به قطر می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید