تیم اصلی ایتالیا را هم می گردد در تهران شکست داد

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران: بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: به نظر من همان تیم اصلی ایتالیا با بازیکنان شاخصش را هم می گردد در تهران شکست داد.

تیم اصلی ایتالیا را هم می گردد در تهران شکست داد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

بهنام محمودی در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ دنیای 2014 به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازیکنان ایران در دیدار با برزیل عملکرد قابل قبولی داشتند و البته در بازی اول و دوم مقابل ایتالیا هم می شد بهتر بازی کرد. امیدوارم در 2 دیداری که میزبان ایتالیا هستیم بتوانیم ایتالیا را ببریم.

وی ادامه داد: من اعتقادی به کسب مقام اول تا سوم و فتح سکوهای لیگ دنیای ندارم بلکه ترجیح می دهم صندلی خودمان را بین 8 تیم برتر دنیا تثبیت کنیم و کم کم به کسب مقام فکر کنیم. لیگ دنیای فرصت مناسبی برای رشد والیبال ایران است.

قطر پاسور پیشین تیم ملی در خصوص حضور تیم ملی ایتالیا در تهران با بازیکنان ذخیره اش گفت: ایتالیا در بازی های اول خود حداکثر امتیاز ممکن را جمع نموده و علاوه بر این به خاطر میزبانی مرحله نهایی به این مرحله صعود نموده است. سرمربی ایتالیا نیز ترجیح داده به بازیکنان اصلی خودش استراحت بدهد که این طبیعی است. ایتالیا نسبت به سال قبل 20 تا 30 درصد قوی تر شده و به نظر من همان تیم را با بازیکنانش اصلیش می گردد در تهران شکست داد.

محمودی در انتها در خصوص قطر پاسورهای تیم ملی توضیح داد: برای من بازی کردن شهرام (برارد کوچک بهنام محمودی) و یا امیر غفور فرقی نمی کند. بیشتر بازیکنان تیم ملی، هم تیمی های من بوده اند و می دانم که کارگروهی در تیم باید حرف اول را بزند. شهرام از ابتدا والیبال را به خوبی یاد گرفته و تکنیک های او به درستی شکل گرفته است. من به او گفته ام که باید آن قدر خوب بازی کنی که مربی حتی فکر تعویض تو را هم نکند. من هم وقتی بازی می کردم با بازی خوبم به مربی اجازه نمی دادم که مرا تعویض کند. شهرام می تواند خیلی بهتر از این باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 355

به "تیم اصلی ایتالیا را هم می گردد در تهران شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم اصلی ایتالیا را هم می گردد در تهران شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید