تیم فوتبال امید با 25 بازیکن راهی قطر شد؛ 3 بازیکن امشب می فرایند، صیادمنش و دلفی خط خوردند؟

به گزارش تنها پیامک، اردوی آماده سازی تیم فوتبال امید کشورمان با حضور 25 بازیکن در قطر برپا شده است تا این تیم هرچه بهتر مهیای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا گردد.

تیم فوتبال امید با 25 بازیکن راهی قطر شد؛ 3 بازیکن امشب می فرایند، صیادمنش و دلفی خط خوردند؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خاتمه بازی هاى هفته شانزدهم لیگ برتر بازیکنان تیم فوتبال امید کشورمان طبق برنامه تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.

در فهرست مورد نظر حمید استیلی براى حضور در اردوی این تیم در قطر نام 28 بازیکن دیده می گردد که در بازگشت به تهران اسامى پنج بازیکن از لیست خارج می گردد و 23 بازیکن نهایی به منظور حضور در مسابقات تایلند انتخاب می شوند.

معراج اسماعیلی، مهدى نوراللهى، حبیب فرعباسی، عارف آقاسی، امید نورافکن، امید دره، شاهین طاهرخانی، محمد مسلمی پور، مهران درخشان مهر، متین کریم زاده، حسین ساکی، مجتبی نجاریان، على شهسوارى، جعفر سلمانی، محمد خدابنده لو، سینا زامهران، مهد مهدی خانى، محمد شریفی، مهدى قائدی، محمد محبی، على شجاعی، امیر روستایی، رضا شکاری، رضا دهقانی، امیرحسین حسین زاده، رضا جبیره، محمدرضا آزادى و رضا جعفرى نفراتی هستند که در اردوى قطر تیم امید را همراهى خواهند کرد.

از این جمع امید نورافکن، محمد محبی و مهدی قائدى امشب به اردوى تیم امید ملحق می شوند.

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی فدراسیون فوتبال در حالی اعلام نموده است که از 28 بازیکن حاضر در اردوی قطر پنج بازیکن خط می خورند و 23 بازیکن در فهرست نهایی قرار می گیرند که نامی از اللهیار صیادمنش و یونس دلفی که در لیگ های ترکیه و بلژیک حضور دارند، در فهرست یادشده دیده نمی گردد. دو بازیکنی که گفته شده بود برای اردوی نهایی و حضور مسابقات تایلند به سایر بازیکنان اضافه می شوند، اما با توجه به خبر سایت فدراسیون به نظر می رسد نامی از آنها در میان نیست و شاید هماهنگی با باشگاه های شان صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 625

به "تیم فوتبال امید با 25 بازیکن راهی قطر شد؛ 3 بازیکن امشب می فرایند، صیادمنش و دلفی خط خوردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال امید با 25 بازیکن راهی قطر شد؛ 3 بازیکن امشب می فرایند، صیادمنش و دلفی خط خوردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید