تیک تاک باید درباره اتهامات نقض قوانین اتحادیه اروپا جوابگو باشد

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، تیک تاک یه ماه فرصت دارد تا درباره شکایات مربوط به نقض قوانین حمایت از مصرف کننده اتحادیه اروپا و بعلاوه ناتوانی در حفاظت از بچه ها در مقابل تبلیغات مخفی و محتوای نامناسب جوابگو باشد.

تیک تاک باید درباره اتهامات نقض قوانین اتحادیه اروپا جوابگو باشد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این اپ چینی که به شرکت بایت دنس تعلق دارد، میان نوجوانان سراسر دنیا محبوبیت زیادی دارد اما چند رویداد نگرانی هایی را درباره حریم خصوصی و سیاست های امنیتی آن به وجود آورده است.

به همین دلیل کمیسیون اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد مذاکراتی با تیک تاک و گروه های حمایت از مصرف نماینده شروع نموده تا عملکرد تجاری و قوانین آن را آنالیز کند.

به گفته دیدیه ریندرز، کمیسیونر قضائی اتحادیه اروپا، شیوع کووید 19 به توسعه فرایند دیجیتالی شدن منجر شده و این امر ریسک های جدیدی را به خصوص برای مصرف نمایندگان در معرض خطر به وجود آورده است.

او در بیانیه ای خاطرنشان کرد: در اتحادیه اروپا استفاده از تبلیغات پنهان مانند بنرها و ویدئوها که بچه ها را هدف گرفته اند، ممنوع هستند.

تیک تاک خاطرنشان کرد اخیراً مذاکراتی با کمیسیون حمایت از مصرف نماینده ایرلند و آژانس مصرف نماینده سوئد شروع نموده است. در بیانیه این اپ آمده است: ما گام هایی را برای حفاظت از کاربران جوان تر مان برداشته ایم از جمله آنکه حساب کاربری تمام کاربران کمتر از 16 سال به طور پیش فرض خصوصی هستند یا دسترسی به پیغام مستقیم این کاربران غیر فعال شده است.

در کنار این موارد کاربران زیر 18 سال نمی توانند هدیه های مجازی بخرند، ارسال یا دریافت نمایند. ما قوانین سختگیرانه ای درباره ممنوعیت تبلیغات مستقیم برای افراد زیر سن قانونی داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1747

به "تیک تاک باید درباره اتهامات نقض قوانین اتحادیه اروپا جوابگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک تاک باید درباره اتهامات نقض قوانین اتحادیه اروپا جوابگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید