جدیدترین شعبه بانک ملی ایران در خانه شما افتتاح شد

به گزارش تنها پیامک، بانک ملی ایران این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است که از منزل و یا محل کار خود نه تنها امور روزمره بانکی را انجام دهند، بلکه فرم های مرتبط با احراز هویت، گواهی امضا یا درخواست های مرتبط با تسهیلات را نیز تکمیل و ثبت نمایند.

جدیدترین شعبه بانک ملی ایران در خانه شما افتتاح شد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، نشان بانک تازه ترین دستاوردی است که توسط این بانک رونمایی شده است؛ فضایی که به معنای واقعی کلمه، حضور مشتری در شعبه را تداعی می نماید. مشتریانی که پیش از این برای دریافت صورتحساب، استعلام شرایط چک، دریافت گواهی تمکن اقتصادی و ... به شعب بانک مراجعه می کردند، با نشان بانک نه تنها از همه این خدمات بهره مند می شوند، بلکه خدمات تازه و منحصر به فردی را نیز دریافت می نمایند. گواهی امضا یکی از مهمترین کاربردی های شعبه دیجیتال بانک ملی ایران است که نه به شکل سنتی و حضوری، بلکه به صورت کاملا غیرحضوری و به وسیله تلفن همراه انجام می گردد. افتتاح حساب نیز که همواره یکی از اصلی ترین دلایل مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک بود، در نشان بانک به صورت غیرحضوری ممکن است. این خدمات که بر روی اپلیکیشن ایوا ارائه می گردد، نه تنها مشتری را از حضور در شعبه برای انجام بسیاری از امور بانکی بی احتیاج می نماید، بلکه هزینه خدمات را نیز کاهش داده و به کاهش خطر انتقال بیماری ها نیز می انجامد. نشان بانک بانک ملی ایران به زودی خدمات تازه ای نیز به مشتریان ارائه خواهد نمود.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1594

به "جدیدترین شعبه بانک ملی ایران در خانه شما افتتاح شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جدیدترین شعبه بانک ملی ایران در خانه شما افتتاح شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شعبه بانک ملی ایران در خانه شما افتتاح شد"

1 دیدگاه

کیارش دادمند 9 اردیبهشت 1400

متأسفانه برخلاف دیگر بانک ها که چندین ماه زودتر از شما قابلیت افتتاح حساب رو اضافه کردن
بسیار در این امر مشکل دارید و هزارتا ارور و خطا میده برای افتتاح حساب و اخرم نمیشه
حداقل از بانک مهر ایران و تجارت و پارسیان و امثالشون یاد بگیرید

انقدرم شوآف نکنید
به کامنت های توجه کنید و پاسخگو باشید

پاسخ به کیارش دادمند
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید