تور ارزان آلمان: جزئیات حضور بنیاد سینمایی فارابی در بازار فیلم جشنواره برلین 2022

به گزارش تنها پیامک، معاون بین الملل بنیاد سینمایی فارابی در مورد جزئیات حضور این بنیاد در جشنواره فیلم برلین اظهار داشت: چتر سینمای ایران در هفتاد و دومین جشنواره بین المللی فیلم برلین برپا خواهد شد.

تور ارزان آلمان: جزئیات حضور بنیاد سینمایی فارابی در بازار فیلم جشنواره برلین 2022

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، رائد فریدزاده با اشاره به آخرین شرایط حضور سینمای ایران در بازار فیلم جشنواره برلین گفت: سال جاری تصور بر این بود که بعد از گذر از شرایط پاندمی کرونا، بتوانیم چتر سینمای ایران در جشنواره فیلم برلین را بعد از این دو سال متأثر از کرونا به صورت فیزیکی پیش رو داشته باشیم، اما با توسعه سویه اُمیکرون پاندمی کرونا در اروپا و سختگیری های دولت آلمان در این زمینه، این احتمال به میان آمد که بازار فیلم برلین یا کلاً به تعویق بیفتد و یا به شیوه دو سال اخیر به شکل بازار مجازی برپا گردد. البته هنوز چیزی قطعی نشده و با توجه به شیوع گسترده این سویه در اروپا باید منتظر اعلام رسمی برگزارکنندگان جشنواره و مقامات کشور آلمان در این خصوص باشیم.

او با اعلام آمادگی بخش بین الملل بنیاد سینمایی فارابی برای حضور در بازار مجازی هفتاد و دومین جشنواره بین المللی فیلم برلین گفت: از دو سال پیش، امکان حضور سینمای ایران در بازار مجازی جشنواره های اروپایی فراهم شده است و بر این اساس، تمام بخش های فعال سینمای ما زیر چتر سینمای ایران به صورت مجازی امکان فعالیت خواهند داشت.

به گفته رائد فریدزاده سال جاری 9 نهاد، شرکت و موسسه زیر چتر سینمای ایران حضور خواهند داشت که همانند سال های گذشته، آثار و محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

لازم به ذکر است رویداد هفتاد و دومین دوره جشنواره برلین قرار است از 10 تا 20 فوریه 2022 در مرکز آلمان برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1983

به "تور ارزان آلمان: جزئیات حضور بنیاد سینمایی فارابی در بازار فیلم جشنواره برلین 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: جزئیات حضور بنیاد سینمایی فارابی در بازار فیلم جشنواره برلین 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید