جشنواره تورنتو جشن معرفی برندگان را لغو کرد، معرفی 2 فیلم برنده

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، سال جاری به وسیله رسانه های اجتماعی اسامی برندگان جوایز جشنواره تورنتو اعلام می گردد.

جشنواره تورنتو جشن معرفی برندگان را لغو کرد، معرفی 2 فیلم برنده

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

دست اندرکاران این جشنواره اعلام کردند مراسمی که به طور رسمی هر سال برگزار می شد و از نظر سنتی به نوعی پیشران مراسم اسکار بود، برای سرعت بخشیدن به اعلام اسامی، سال جاری برگزار نمی گردد و به جای آن اسامی برندگان به وسیله شبکه های اجتماعی اعلام می گردد.

علاوه بر این مراسم اهدای جوایز در خاتمه فستیوال در زمانی انجام می گردد که همه برندگان جوایز در شهر گرد آمده باشند تا جوایز خود را دریافت نمایند.

این فستیوال افزوده است اعلام اسامی به وسیله شبکه های اجتماعی به برندگان اجازه می دهد تا از خبر سریع تر آگاه شوند و این لحظه را با مخاطبان و هوادارانشان در شبکه های اجتماعی جشن بگیرند.

سال پیش کتاب سبز با بازی ویگو مورتنسن و ماهرشالا علی جایزه منتخب مردم تورنتو را دریافت کرد و بعد به عنوان بهترین فیلم اسکار انتخاب شد.

به دنبال این تصمیم، جشنواره تورنتو برندگان جوایز پلتفورم و فیپرشی را که هر سال در روز نهایی جشنواره و یکشنبه معرفی می شدند زودتر معرفی کرد.

فیلم مارتین ایدن ساخته پیترو مارسلو به عنوان برنده جایزه پلتفورم انتخاب شد وزمزمه ساخته هیثر یانگ به عنوان برنده جایزه فیپرشی که از سوی منتقدان معرفی می گردد، شد.

مارتین ایدن اقتباسی از رمان جک لندن است که داستانش در دهه 1880 در ناپل می گذرد و در این فیلم به امروز ناپل آورده شده است. این فیلم به عنوان برنده رقابت پلتفورم جایزه 20 هزار دلاری این بخش را دریافت می نماید.

این جایزه سال جاری برای پنجمین سال اهدا شد و شامل حال فیلم های غیرهالیوودی می گردد و بیشتر بر عناوین مولف و فیلم های خارجی تاکید دارد.

جایزه فیپرشی نیز که شامل جایزه نقدی نیست، به کارگردان کانادایی هیثر یانگ برای زمزمه اهدا شد که فیلمی مستند-داستانی درباره زنی بود که با اعتیاد به الکل مبارزه می نماید و برای التیام دردش به نجات حیوانات آسیب دیده می پردازد. این فیلم با حضور نابازیگرانی که اغلب در نقش شخصیت خودشان بازی کردند، ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 481

به "جشنواره تورنتو جشن معرفی برندگان را لغو کرد، معرفی 2 فیلم برنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تورنتو جشن معرفی برندگان را لغو کرد، معرفی 2 فیلم برنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید