تور دبی ارزان: جنگنده های اف، 22 آمریکا در امارات مستقر شدند

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اسکادرانی از جنگنده های اف -22 آمریکا از دیروز شنبه در پایگاه الظفره ابوظبی مستقر شده اند.

تور دبی ارزان: جنگنده های اف، 22 آمریکا در امارات مستقر شدند

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

ادعا می گردد که این اقدام نشانه ای از حمایت های همه جانبه آمریکا از امارات است که طی هفته های گذشته به علت فتنه انگیزی در جنگ یمن، هدف حملات موشکی انصارالله بوده است.

بنا بر ادعای نیروی هوایی آمریکا، استقرار جنگنده های نسل پنج اف -22 در الظفره، در پی هماهنگی های اجرا شده میان لوید آستین وزیر دفاع آمریکا و محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی اجرا شده است.

مقامات آمریکایی اطلاعاتی در خصوص تعداد جنگنده های اف -22 اعزامی به امارات اعلام نکرده اند. به ادعای گرگوری گیوت فرمانده بخش خاورمیانه نیروی هوایی آمریکا، اعزام این جنگنده ها توان دفاعی متحدان منطقه ای واشنگتن را تقویت می نماید و به طرفین به زعم او دخیل در بی ثباتی منطقه این پیغام را می دهد که آمریکا و شرکای آن به صلح و ثبات پایبند هستند.

ایالات متحده آمریکا طی 7 سال جنگ فرسایشی علیه یمن یکی از پشتوانه های اصلی فروش انواع تسلیحات سبک و سنگین به ائتلاف سعودی و شعله ور نگاه داشتن آتش جنگ با یمن بوده است.

با وجود انتشار گزارش های ماهانه از سوی سازمان های حقوق بشری مانند سازمان عفو بین الملل مبنی بر کشته شدن تعداد قابل توجهی از غیر نظامیان یمن، به علت شیوع وبا، قحطی، کمبود دارو و حملات مداوم سعودی، آمریکا همچنان نسبت به وقوع فجایع انسانی در این کشور موضع سکوت در پیش گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2655

به "تور دبی ارزان: جنگنده های اف، 22 آمریکا در امارات مستقر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: جنگنده های اف، 22 آمریکا در امارات مستقر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید