حبیبا: نیاز 6 میلیارد تومانی دانشگاه تهران برای تعمیرات خوابگاه ها ، بودجه دانشگاه ها پاسخگو نیست خبرنگاران

به گزارش تنها پیامک، معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: حدود 6 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشگاه تهران نیاز داریم که بودجه در نظر گرفته شده جوابگو نیست.

حبیبا: نیاز 6 میلیارد تومانی دانشگاه تهران برای تعمیرات خوابگاه ها ، بودجه دانشگاه ها پاسخگو نیست خبرنگاران

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به درخواست بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه ها برای سال آینده گفت: هر سال اختصاص بودجه تعمیر و تجهیز را درخواست می کنیم که در بودجه لحاظ شود، اما این درخواست ها به دلیل محدودیت ها محقق نمی شود و مجبور هستیم که روش دیگری را برای بازسازی خوابگاه ها در پیش بگیرم و آن هم کمک خیرین است که سال گذشته این اقدام صورت گرفت و برای دانشگاه موفقیت آمیز بود.

وی ادامه داد: نیاز های دانشگاه تهران برای بودجه خیلی بیشتر از رقمی است که به تصویب می رسد. دانشگاه تهران یک دانشگاه قدیمی است و عمده ساختمان ها قابلیت استفاده ندارد. ما برای تعمیر و تجهیز سال جدید حدود 6 میلیارد تومان نیاز داریم که رقم اختصاص داده شده بسیار کم است و نمی توان با این مبلغ هایی که در نظر گرفته شده تعمیرات خوابگاهی را انجام داد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اضافه کرد: دانشگاه تهران تمرکز خود را بر روی مشارکت خیرین اختصاص داده و از همین روش و مشارکت های خیرخواهانه توانسیتم 10 خوابگاه را تعمیر و بازسازی و حتی تجهیز کنیم و با سازمان ها و نهاد هایی که در این عرصه ها ورود پیدا می کنند و خدمات هایی را با مسئولیت های اجتماعی خودشان ارائه می دهند، رایزنی می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1578

به "حبیبا: نیاز 6 میلیارد تومانی دانشگاه تهران برای تعمیرات خوابگاه ها ، بودجه دانشگاه ها پاسخگو نیست خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبا: نیاز 6 میلیارد تومانی دانشگاه تهران برای تعمیرات خوابگاه ها ، بودجه دانشگاه ها پاسخگو نیست خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید