حذف تراکتورسازی کهکشانی در آبادان، شاگردان توشاک بازی برده را باختند

به گزارش تنها پیامک، صنعت نفت آبادان با پیروزی مقابل تراکتورسازی در ضربات پنالتی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

حذف تراکتورسازی کهکشانی در آبادان، شاگردان توشاک بازی برده را باختند

به گزارش خبرنگاران، تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان امروز (جمعه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در آبادان به مصاف هم رفتند.

این دیدار بر خلاف دیگر دیدار این مرحله جام حذفی بین تیم های لیگ برتری پیکان و پارس جنوبی که بدون گل به سرانجام رسید، پرگل از آب درآمد و پس از تساوی دو تیم با نتیجه 3 بر 3 در 120 دقیقه، با پیروزی صنعت نفت آبادان در ضربات پنالتی به سرانجام رسید.

در این دیدار ابتدا کرار جاسم در دقیقه 44 صنعت نفت را به وسیله یک ضربه پنالتی از تراکتورسازی پیش انداخت اما این پیروزی یک دقیقه بیشتر دوام نیاورد تا آنتونی استوکس هم در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی گل مساوی را برای شاگردان توشاک به ثمر برساند.

در نیمه دوم تراکتورسازی با 2 نفوذ از جناحین دو گل دیگر به ثمر رساند. آن ها ابتدا در دقیقه 58 و بانفوذ سوگیتا از جناح چپ به وسیله دانیال اسماعیلی فر به گل رسیدند و در ادامه در دقیقه 63 با نفوذی از جناح راست، آنتونی استوکس گل سوم تراکتورسازی و گل دوم خودش در این دیدار را به ثمر رساند.

در دقیقه 82 صنعت نفت آبادان یک بار دیگر به گل رسید. جاناتان بالوتلی گل دوم آبادانی ها را به ثمر رساند. در حالی که تراکتوری ها تصور می کردند برنده این دیدار هستند، در دقیقه 90 مهدی زاده، مدافع تراکتورسازی با یک خطای عجیب هند، صنعت نفت را صاحب دومین ضربه پنالتی اش کرد تا جاسم کرار هم در این دیدار دو گله گردد و بازی را به تساوی بکشد.

در 30 دقیقه وقت اضافه دیدار تراکتورسازی و صنعت نفت، گل دیگری رد و بدل نشد و تنها مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتورسازی در دقیقه 98 از زمین بازی اخراج شد.

پس از تساوی تیم های تراکتورسازی و صنعت نفت در سرانجام 120 دقیقه، دو تیم خودشان را برای ضربات پنالتی آماده کردند که در نهایت صنعت نفت آبادان با نتیجه 7 بر 6 (با احتساب ضربات پنالتی) برنده این ماراتن شد.

با این پیروزی، صنعت نفت آبادان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 10

به "حذف تراکتورسازی کهکشانی در آبادان، شاگردان توشاک بازی برده را باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف تراکتورسازی کهکشانی در آبادان، شاگردان توشاک بازی برده را باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید