حسن زاده: صحبت های مجیدی درباره سیدعلی و ویلا؟ گزارش محرمانه است

به گزارش تنها پیامک، سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد این کمیته همواره استقلال داشته و همچنان این استقلال را حفظ خواهد نمود.

حسن زاده: صحبت های مجیدی درباره سیدعلی و ویلا؟ گزارش محرمانه است

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابوالفضل حسن زاده محمدی در جمع خبرنگاران درباره آنالیز ملاقات تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال توسط کمیته انضباطی گفت: گزارش ها به کمیته ارسال شده و در جلسه با اعضا تصمیم می گیریم افراد دفاعیه های خود را ارسال نمایند، یا اینکه در جلسه حضور یابند. کسانی که گزارش ها علیه آنهاست یا سایر افراد ممکن است به این نشست دعوت شوند.

وی درخصوص اینکه انتظار می رود برخورد شدیدی با این حاشیه ها انجام گردد، گفت: اگر گزارشی به کمیته انضباطی برسد، به اتفاقات رسیدگی می نماید. حتماً ناظر ویژه ای برای ملاقاتها معرفی می کنیم و بر اساس گزارش ها به اتفاقات رسیدگی خواهیم کرد. تصمیمات تکمیلی هم خواهیم داشت، اما مسابقات هنوز یک هفته آغاز شده است. می توانیم از حداکثر پتانسیل خود در مقررات استفاده کنیم.

سرپرست کمیته انضباطی در پاسخ به این پرسش که قرار است چه کسانی به جلسه این کمیته دعوت شوند، توضیح داد: این گزارش حالت محرمانه دارد و اگر فرآیند تحقیق تکمیل گردد، تعیین می کنیم احتیاج به حضور افراد در کمیته انضباطی است یا خیر.

حسن زاده درباره اینکه فرهاد مجیدی به سیدعلی داور بازی گفته من ویلا ندارم تا به تو بدهم، گفت: ما حق نداریم متن گزارش را افشا کنیم.

وی در خصوص اینکه استقلال ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در اساسنامه جدید چگونه است، گفت: کمیته انضباطی همواره استقلال داشته و خواهد داشت. بقیه ارکان فدراسیون خارج از صلاحیت و اختیار ماست.

سرپرست کمیته انضباطی درباره برخورد با بازیکنان گفت: این دفاعیه ارسال شده و در شرف تصمیم گیری است. به بعضی بازیکنان که اظهار نظرهایی داشته اند، ابلاغیه ارسال شده تا دفاعیه خود را بفرستند و تصمیمات گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 994

به "حسن زاده: صحبت های مجیدی درباره سیدعلی و ویلا؟ گزارش محرمانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: صحبت های مجیدی درباره سیدعلی و ویلا؟ گزارش محرمانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید