خبرنگاران طرح پیک کتاب کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری شروع شد

به گزارش تنها پیامک، شهرکرد -خبرنگاران- مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از شروع اجرای طرح پیک کتاب در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم در ایام شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران طرح پیک کتاب کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری شروع شد

فرهاد خلیل مقدم روز دوشنبه در آیین شروع به کار این طرح به مناسبت دومین روز از دهه فجر ،با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت های ناشی از آن اضافه کرد: با توجه به تعطیل بودن کتابخانه های عمومی، این طرح به منظور دسترسی راحت تر علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی به منابع مطالعاتی اجرایی شده است.

وی اضافه کرد:پایه اجرای این طرح در استان در کتابخانه مولوی شهرکرد است و اعضا می توانند با مراجعه به سامانه www.samanpl.ir کتاب مورد نظر خود را انتخاب و پس از تماس با این کتابخانه و ثبت سفارش، کتاب خود را درب منزل دریافت و به مدت یک ماه به امانت بگیرند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از اجرای این طرح در تمام کتابخانه های عمومی استان با فراهم شدن زیرساخت های لازم اطلاع داد و گفت: کتاب های امانت داده شده پس از بازگشت 2 هفته در قرنطینه نگهداری می شوند و پس از آن به افراد دیگر امانت داده می گردد.

وی گفت:هم اکنون 55 باب کتابخانه عمومی در استان فعال است که 9 باب کتابخانه عمومی از این تعداد در مناطق روستایی احداث شده است.

به گزارش خبرنگاران، هم اکنون 45 هزار نفر عضو فعال و بیش از 200 هزار نفر عضو غیر فعال عضو کتابخانه های عمومی استان هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1495

به "خبرنگاران طرح پیک کتاب کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح پیک کتاب کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید