خبرنگاران مدرس فدراسیون فوتبال: شهید قندی یزد قدر فرصت بازی های خانگی را بداند

به گزارش تنها پیامک، یزد- خبرنگاران- مدرس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی گفت: مسوولان و بازیکنان تیم فوتبال شهید قندی یزد برای ارتقای جایگاه در جدول رده بندی گروه باید قدر بازی های خانگی خود را در مقابل تمامی رقبا از جمله بندر ماهشهر خوزستان بدانند.

خبرنگاران مدرس فدراسیون فوتبال: شهید قندی یزد قدر فرصت بازی های خانگی را بداند

دیدار معوقه تیم های فوتبال شهیدقندی یزد و شهرداری ماهشهر از هفته دهم مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور فردا (یکشنبه) ساعت 16 در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می شود.

جمال دهقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: شهرداری ماهشهر، تیم خوب لیگ است و تا به امروز بازی های خوبی را در خانه و بیرون از خانه در مقابل تیم های مختلف ارایه کرد و شهید قندی باید به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار باشد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون جایگاه تیم شهید قندی در لیگ اصلا خوب نیست و بازی در برابر تیم ماهشهر از لحاظ کسب امتیاز مهم است و اگر بتواند با همت و برنامه، بازی خانگی خود را بدون حضور تماشاگران انجام دهد، شکست حریف کار سختی نیست و نقش مهمی در آغاز نیم فصل دوم لیگ دارد.

این مدرس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تمامی مسابقات در سال جاری از اهمیت زیادی برخوردار است و کار هم سخت است ولی باید نماینده فوتبال استان یزد با جدیت تمام بازی های خود را همراه با برنامه و شناخت دقیق نقاط ضعف حریفان انجام دهد.

دهقانی شرح داد: برای فاصله دریافت از انتهای جدول رقابت ها تنها راه، قدر دانستن بازی ها چه در خانه و بیرون از خانه است و اگر تلاش و برنامه مدنظر قرار گیرد بدون شک پیروزی و موفقیت و ارتقای تیم در جدول رده بندی دور از ذهن نیست .

تیم فوتبال شهید قندی یزد، مسابقات خود را در نیم فصل اول لیگ دسته 2 قهرمانی باشگاه های کشور به انتها رساند و با کسب 12 امتیاز در مکان یازدهم گروه 14 تیمی گروه دوم قرار گرفت و در منطقه سقوط باقی ماند.

این تیم از مجموع 12 مسابقه گذشته خود در خانه و بیرون از آن فقط صاحب 2 برد، 6 مساوی و چهار باخت است و با وجود تغییر در کادرفنی و انتصاب رضا حسن زاده به عنوان سرمربی جدید در سه بازی اخیر خود یک باخت و 2 تساوی را کسب کرد.

تیم فوتبال شهید قندی که تنها نماینده استان یزد در لیگ دسته 2 کشور محسوب می شود در آخرین دیدار خارج از خانه خود در نیم فصل اول، در شهر بوکان آذربایجان غربی تن به نتیجه مساوی یک بر یک و توقف در برابر حریف داد و گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بدون شک رقابت ها در نیم فصل دوم این لیگ به خاطر شناخت بیشتری که تیم ها از هم پیدا کرده اند و حساسیت ها برای رسیدن به لیگ یک و فرار از سقوط به لیگ دسته سه افزایش می یابد، تیم قندی مسابقات مهم و تعیین کننده ای را در پیش رو دارد.

انتظار به حق جامعه ورزش به خصوص هواداران و علاقه مندان به رشته فوتبال است که تیم شهید قندی در فرصت باقی مانده با بررسی نقاط ضعف و قوت خود نیم فصل دوم را از ابتدا با تلاش مضاعف و آبرومند برای ارتقا در جدول و رسیدن به جایگاه مناسب اقدام کند.

جایگاه ورزش یزد و رشته پرمخاطب و جذاب فوتبال با توجه به ظرفیت های بالقوه انسانی و وجود صنایع و واحدهای تولیدی متعدد به عنون حامیان مالی و خیل هوادارن قطعا هنوز مناسب نیست و باید برای ارتقای آن همه در کنار مسوولان، وظایف خود را صادقانه انجام دهند.

تیم شهید قندی در لیگ دسته 2 در گروه دوم با تیم های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان ، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

این رقابت ها با حضور 28 تیم در 2 گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره ای پیگیری می شود و در انتها سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور را کسب می کند.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 47 هیأت ورزشی و 62 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1611

به "خبرنگاران مدرس فدراسیون فوتبال: شهید قندی یزد قدر فرصت بازی های خانگی را بداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدرس فدراسیون فوتبال: شهید قندی یزد قدر فرصت بازی های خانگی را بداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید