خبرنگاران پیکر شهید مدافع امنیت در اصفهان تشییع شد

به گزارش تنها پیامک، اصفهان - خبرنگاران - پیکر شهید سروان اسماعیل الله وردی که حین انتقال یک مجرم در حادثه آتش سوزی صندلی پمپ بنزین هزار جریب اصفهان به شهادت رسید، روز یکشنبه در این شهر تشییع شد.

خبرنگاران پیکر شهید مدافع امنیت در اصفهان تشییع شد

به گزارش خبرنگاران، شهید سروان اسماعیل الله وردی روز پنجشنبه 28 اسفند 99 در دفاع از امنیت مردم دچار سوختگی شدید شد و پس از 2 روز بستری بودن در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان روز شنبه 30 اسفند به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید روز یکشنبه از ستاد فرماندهی شهرستان اصفهان به سمت چهارراه پلیس و با حضور مردم و مسوولان تشییع و سپس به زادگاه او در روستای نغمه شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری منتقل شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: سروان شهید الله وردی از کارکنان انتظامی شهرستان اصفهان روز پنجشنبه 28 اسفند سال گذشته حین انتقال متهم از دادسرا به زندان به علت سوختگی شدید در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان بستری شد.

سرهنگ جواد درستکار اضافه نمود: مجرم شرور در زمان سوختگیری خودرو در پمپ بنزین خیابان هزار جریب اصفهان از فرصت استفاده کرد و با دریافت نازل سوختگیری به سمت مردم قصد فرار داشت که این شهید در اقدامی شجاعانه و ایثارگرانه مانع از این کار شد.

وی به خبرنگار خبرنگاران گفت: این مجرم قصد داشت تا با برداشتن نازل سوختگیری و ریختن بنزین در صندلی سوخت زمینه فرار خود را فراهم کند اما شهید الله وردی با شجاعت کوشش کرد تا جلوی این کار بسیار خطرناک را بگیرد.

درستکار ادامه داد: به دلیل اینکه لباس های شهید الله وردی آغشته به بنزین شد بر اثر آتش سوزی دچار سوختگی شدید شد و پس از 2 روز بستری بودن در بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسید.

وی تاکید نمود: متهمی که اقدام به این عمل نموده بود دستگیر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز پیش از این درباره این حادثه گفت: حادثه پمپ بنزین خیابان هزار جریب به موقع و در کوتاهترین زمان کنترل شد در غیر این صورت می توانست خسارات جبران ناپذیری بهمراه داشته باشد.

منصور شیشه فروش با بیان اینکه این حادثه به دنبال پیگرد یک دزد رخ داد، اضافه نمود: هرگونه حریق در صندلی های سوخت می تواند عامل ایجاد حوادث و خسارت های گسترده تری گردد به همین دلیل آموزش مسوولان و کارکنان در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1577

به "خبرنگاران پیکر شهید مدافع امنیت در اصفهان تشییع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیکر شهید مدافع امنیت در اصفهان تشییع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید