خبرنگاران 14 میلیارد ریال به بازسازی اتوبوس های بجنورد اختصاص یافت

به گزارش تنها پیامک، بجنورد- خبرنگاران- سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد از بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اطلاع داد و گفت: در این زمینه 14 میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان شهرداری ها اختصاص یافته است.

خبرنگاران 14 میلیارد ریال به بازسازی اتوبوس های بجنورد اختصاص یافت

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حمیدرضا شافعی، شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: 71 دستگاه اتوبوس در شهر بجنورد برای جابه جایی شهروندان به کار گرفته می گردد که تمام این ناوگان احتیاج به بازسازی دارد.

وی اضافه کرد: ناوگان اتوبوسی مرکز استان به طور میانگین 11.5 سال دارد که به نوعی، مستهلک به شمار می رود.

وی اظهار داشت: 31 دستگاه اتوبوس مربوط به بخش خصوصی و مابقی، ملکی شهرداری است و بر اساس برآوردها بازسازی کامل هر دستگاه از این ناوگان 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار احتیاج دارد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد اظهار داشت: هزینه خرید یک دستگاه اتوبوس حدود 40 میلیارد ریال است و تامین این مبلغ از عهده سازمان و شهرداری بجنورد خارج است از این رو اقدام به بازسازی ناوگان خواهیم کرد.

شافعی اظهار داشت: احتیاج به بازسازی در بعضی از اتوبوس های ناوگان، اساسی است و باید موتور و بدنه اتوبوس بازسازی گردد و بعضی هم احتیاج به بازسازی کمتری دارند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: بازسازی ناوگان اتوبوسی اعتبار بسیار زیادی احتیاج دارد و با اعتبار مزبور، بخشی از کار بازسازی و تعمیرات انجام خواهد شد.

بجنورد، مرکز خراسان شمالی 210 هزار نفر جمعیت دارد و روزانه 35 تا 40 هزار مسافر با ناوگان اتوبوسی شهر جابه جا می شوند.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1214

به "خبرنگاران 14 میلیارد ریال به بازسازی اتوبوس های بجنورد اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 14 میلیارد ریال به بازسازی اتوبوس های بجنورد اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید