خبرنگاران 27 هزار تن مس آندی در کارخانه ذوب خاتون آباد فراوری شد

به گزارش تنها پیامک، کرمان - خبرنگاران - مدیر امور ذوب کارخانه خاتون آباد شهربابک، از فراوری 27 هزار تن مس آندی طی سه ماه گذشته در این کارخانه اطلاع داد.

خبرنگاران 27 هزار تن مس آندی در کارخانه ذوب خاتون آباد فراوری شد

جهت دریافت خدمات اجرای لیست قیمت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، علی کریمی فر روز دوشنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از کارخانه خاتون آباد شهربابک اضافه نمود: در راستای عمل به پروتکل های جلوگیری از شیوع کرونا نسبت به تعدیل موقت نیروی انسانی اقدام کردیم که فعالیت را دشوارتر کرد، اما نه تنها با کاهش فراوری رو به رو نشدیم، بلکه میزان فراوری 2 درصد از برنامه جلوتر است.

وی گفت: بعد از راه اندازی کوره جدید فلش از 28 دی ماه، حدود 16 هزار تن آند در بهمن و اسفند سال گذشته فراوری شده است.

کریمی فر شرایط فعلی فراوری را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و ابلاغ پروتکل های لازم مبنی بر تعدیل موقت نیروی انسانی، این پروتکل در راستای حفظ سلامت پرسنل، خانواده ها و مردم شهرستان با تمام سختی هایش عملی شد و نه تنها فراوری کاهش پیدا نکرد، بلکه با کوشش و همت بیشتر همکاران میزان فراوری نسبت به برنامه 2درصد افزایش پیدا کرد.

مدیر ذوب کارخانه ذوب مس خاتون آباد توضیح داد: با توجه به این که از تکنولوژی جدید کوره فلش بهره می گیریم و هنوز مدت زیادی از شارژ کوره جدید نگذشته است، این میزان فراوری یک رکورد محسوب می شود و با راه اندازی اکسیژن در کوره های کنورتور و همچنین کارخانه اسید در هفته های آینده، میزان فراوری افزایش خواهد یافت.

کریمی فر با اشاره به شرایط مطلوب کوره جدید فلش توضیح داد: پروژه تغییر تکنولوژی کوره فلش با وجود تحریم های ظالمانه، بدون وابستگی به شرکت های خارجی و به دست متخصصین داخلی به بهترین نحو انجام شد و خوشبختانه بدون هیچ مسئله ای عملیات فراوری در این کارخانه در حال اجرا است.

شهربابک در 240 کیلومتری کرمان واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 845

به "خبرنگاران 27 هزار تن مس آندی در کارخانه ذوب خاتون آباد فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 27 هزار تن مس آندی در کارخانه ذوب خاتون آباد فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید