دادگاه چین 24 مقام را به خاطر کلاهبرداری اقتصادی 1.5 میلیارد دلاری زندانی کرد

به گزارش تنها پیامک، دادگاهی در جنوب چین 24 نفر را به خاطر دست داشتن در پرونده کلاهبرداری اقتصادی 1.5 میلیارد دلاری معادل 10 میلیارد یوان به حبس محکوم نموده است.

دادگاه چین 24 مقام را به خاطر کلاهبرداری اقتصادی 1.5 میلیارد دلاری زندانی کرد

با تورهای چین بهار 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شینهوا، 24 نفر از مقام های شرکت لیزینگ بانگ جیا در استان گوانگ دونگ به خاطر دست داشتن در کلاهبرداری 1.5 میلیارد دلاری از 230 هزار سرمایه گذار، به زندان محکوم شدند.

این شرکت با ایجاد 4 شعبه در این استان و شعبه های زیاد در سراسر چین اقدام به جذب سرمایه گذاران کرده و به آنها قول داده است تا بیش از 47 درصد سود پرداخت کند.

این پرونده فساد اقتصادی موجب افزایش نگرانی ها نسبت به ضعف قوانین مربوط به مدیریت بازار سرمایه در چین شده است. در ماه فوریه نیز مقام های قضایی چین، 21 نفر از مقام های موسسه اقتصادی ایزوبائو را به خاطر کلاهبرداری 7.6 میلیارد دلاری در کمتر از دو سال از بیش از 900 هزار سرمایه گذار بازداشت کردند.

سال گذشته نیز صدها نفر از سرمایه گذاران خشمگین در خیابان های شانگهای و پکن تظاهرات کردند تا اعتراض خود را نسبت به کلاهبرداری 6 میلیارد دلاری بازار بورس فلزات فانیا اعلام نمایند.

دادگاه چین با صدور حکمی جیانگ هونگ وی مظنون اصلی پرونده کلاهبرداری اقتصادی 1.5 میلیارد دلاری را به حبس ابد محکوم کرد و سایر متهمان این پرونده را نیز به 3 تا 14 سال حبس محکوم کرده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 658

به "دادگاه چین 24 مقام را به خاطر کلاهبرداری اقتصادی 1.5 میلیارد دلاری زندانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه چین 24 مقام را به خاطر کلاهبرداری اقتصادی 1.5 میلیارد دلاری زندانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید