رانگنیک رسماً از قبول سرمربیگری میلان انصراف داد

به گزارش تنها پیامک، مدیربرنامه های سرمربی سابق لایپزیگ بیان کرد که این مربی آلمانی فصل آینده قطعاً راهنمایی تیم فوتبال میلان را برعهده نخواهد گرفت.

رانگنیک رسماً از قبول سرمربیگری میلان انصراف داد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، با وجود انتشار اخبار فراوان مبنی بر توافق باشگاه میلان با رالف رانگنیک برای راهنمایی این تیم در فصل آینده، اما مدیربرنامه های او بیان کرد که این مربی آلمانی تصمیم گرفته است که پیشنهاد مربیگری در روسونری را قبول نکند.

در ماه نوامبر بود که نشریات کیکر و بیلد آلمان بیان کردند رانگنیک برای راهنمایی میلان با رئیس این باشگاه ایوان گازیدیس وارد مذاکره شده و قرار است به صورت همزمان در چند پست از جمله مربی و مدیر ورزشی فعالیت کند.

مارک کوشیک مدیربرنامه های رانگنیک اما با انتشار بیانیه ای بیان کرد که رفتن او به میلان کاملاً منتفی است. او گفت: باشگاه میلان و رالف رانگنیک توافق کردند که الان زمان مناسبی برای همکاری شان نیست. به همین دلیل و با توجه به پیشرفت خوب و نتایج قابل توجهی که تیم در هفته های اخیر با راهنمایی سرمربی اش استفانو پیولی گرفته است، رانگنیک و میلان به طور مشترک تصمیم گرفته اند که فصل آینده او در کادر فنی تیم نقشی را برعهده نگیرد.

میلان با راهنمایی پیولی 9 بازی اخیرش در سری A را بدون شکست سپری نموده که آخرین آن پیروزی 2 بر یک امروز در خانه ساسولو و به سبب آن صعود به رده پنجم جدول بوده است.

گفته می گردد که چندین بازیکن میلان از جمله هاکان چالهانوغلو و زلاتان ابراهیموویچ موافق ماندن پیولی در میلان بودند. قرارداد پیولی با میلان تا سال 2021 اعتبار دارد، اما امکان تمدید آن وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1055

به "رانگنیک رسماً از قبول سرمربیگری میلان انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانگنیک رسماً از قبول سرمربیگری میلان انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید