راه اندازی مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز خبرنگاران

به گزارش تنها پیامک، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی این دانشگاه راه اندازی شده و قرار است در شش ماه نخست سال جاری، 50 دوره توانمندسازی به صورت مجازی برای این اعضا برگزار گردد.

راه اندازی مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علیرضا جلیلی فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی به تازگی و با هدف توانمندسازی اعضای هیئت علمی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، اداری و فرهنگی در معاونت آموزشی این دانشگاه راه اندازی شده است.

جلیلی فر اضافه کرد: در مرحله نخست این دوره ها، 50 کارگاه آموزش مجازی پیش بینی و به تصویب هیئت رئیسه دانشگاه رسیده است. گروه های هدف با سابقه یک تا شش سال، 7 تا 14 سال و 15 سال به بالا تقسیم بندی شده که گروه یک تا شش سال سابقه، جهت توانمندسازی در اولویت قرار دارند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: مرحله اول این دوره ها با 11 کارگاه و بر اساس اولویت بندی از 23 فروردین ماه شروع می گردد که حضور در بعضی از کارگاه ها برای اعضای هیئت علمی الزامی است.

وی توضیح داد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری این کارگاه ها در ساعات مناسب و اوقات آزاد اعضای هیئت علمی تنظیم شده است. باتوجه به اینکه نخستین بار است که این دانشگاه کارگاه های آموزشی را با چنین کیفیت و حجمی برگزار می نماید، حدود شش ماه برای ارائه این 50 کارگاه پیش بینی شده است.

جلیلی فر اعلام کرد: همچنین، با هدف ارتقای سطح این کارگاه ها از اعضای هیئت علمی دانشگاه های تهران، شیراز، اصفهان و مشهد نیز دعوت شده تا در این کارگاه ها به ما کمک دهند. در انتخاب اساتید حساسیت های زیادی داشته ایم و افرادی انتخاب شده اند که در سطح کشور شناخته شده هستند و با حوزه های تخصصی موردنظر این دوره ها، بیشترین آشنایی را دارند.

وی یادآور شد: بعضی از اعضای هیئت علمی در بدو ورود به دانشگاه آشنایی کافی با آیین نامه اعضای هیئت علمی ندارند که در این کارگاه ها حضور برای اعضای هیئت علمی با سابقه یک تا شش سال الزامی است.

جلیلی فر اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این کارگاه های آموزشی بیش از گذشته باعث ارتقای سطح علمی فعالیت های اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1605

به "راه اندازی مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز آموزش های مستمر اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید