رتبه اول سمنان در نوبت گیری برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی

به گزارش تنها پیامک، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دوازدهمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی از رتبه اول استان سمنان در نوبت گیری نوآموزان پیش دبستانی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی اطلاع داد.

رتبه اول سمنان در نوبت گیری برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در بخشی از دوازدهمین نشست شورای راهبری که با موضوع ارائه گزارش آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان برگزار گردید با بیان اینکه دلیل ایجابی و ابقایی کیفیت بخشی به نظام تعلیم وتربیت به پروژه مهر بستگی دارد اظهار کرد: ادارت آموزش و پرورش استثنایی استان ها در بازگشایی مدارس و پروژه مهر اقدامات ارزنده ای انجام دادند که جای تقدیر دارد.

وی اضافه نمود: درهمین راستا آموزش و پرورش استثنایی سمنان در شرایط کرونا عملکرد خوبی داشته است و فراوری بیش از 458 فیلم فاخر الگوهای تدریس و آموزش در این استان ارزشمند است.

حسینی با بیان اینکه شاخص های سه بسته تحولی آموزش و پرورش استثننایی در این استان به خوبی محقق شده است، بیان نمود: تامین 250 میلیون تومان اعتبار و انعقاد تفاهم نامه ها با سازمان های مختلف در راستای اجرایی سازی بسته تحولی توسعه مشارکت ها قابل تقدیر است.

وی اضافه نمود: هم چنین فعالیت و رونق بخشیدن باشگاه های پیش کسوتان در آموزش و پرورش استثنایی سمنان از جمله اقدامات خوب این استان است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: آموزش و پرورش استثنایی سمنان در ایجاد ظرفیت های نو تعلیم و تربیت مثل اتاق های چندحسی، اتاق سنجش آکوستیک، استودیو فراوری محتوا، گلخانه ها، اتاق های تربیت بدنی و برگزاری پویش ها عملکرد خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه اقدام آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان در ارزشیابی از خدماتی که ارائه می دهد ارزشمند است، گفت: توجه به رویکرد مداخله بهنگام طلایی و تفاهم نامه با دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و استانداری از جمله فعالیت های خوب صورت گرفته در این استان است.

حسینی گفت: دو هزار دانش آموز کم برخودار استان سمنان جهت دسترسی به آموزش های مجازی یه وسیله ارتباطی هوشمند احتیاج دارند و که مقرر شده است نیمی از آنی تجهیزات به وسیله آموزش و پرورش و نیم دیگر به وسیله استانداری تامین گردد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه از 210 مدرسه طرح از خشت تا بهشت 3 مدرسه سهم آموزش و پرورش استثنایی سمنان است، گفت: یک مدرسه از این تعداد در حال ساخت است که باید شرایط ساخت دو مدرسه دیگر به وسیله خیرین و یا سازمان نوسازی فراهم گردد.

وی اضافه نمود: برای ساخت مدرسه اتیسم در این استان یک زمین با موقعیت ویژه در نظر گرفته شده است که باید برای ساخت آن کوشش گردد و هم چنین این استان به 6 سالن ورزشی احتیاج دارد که ساخت آن باید پیگیری گردد.

حسینی گفت: آموزش و پرورش استثنایی سمنان در نهضت توان افزایی به هزار و 937 قلم تجهیزات توانبخشی، ورزشی و آموزشی احتیاج دارد و 9 میلیارد اعتبار احتیاج است که از ردیف بودجه 50 میلیاردی 2 میلیارد سهم آموزش و پرورش استثنایی سمنان خواهد بود .

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1896

به "رتبه اول سمنان در نوبت گیری برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه اول سمنان در نوبت گیری برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید