رحمتی: برای پیش پرداخت استراماچونی به استقلال یاری کردم، سال ها فریاد زدم ولی هیچکس حرفم را گوش نکرد

به گزارش تنها پیامک، در حال حاضر هم سیستم کل زندگی ام به خاطر این بدهی مالیاتی به هم ریخته است، حساب های بانکی من مسدود شده و ممنوع الخروج هم هستم. اگر سفرم شخصی بود پیگیر نمی شدم

رحمتی: برای پیش پرداخت استراماچونی به استقلال یاری کردم، سال ها فریاد زدم ولی هیچکس حرفم را گوش نکرد

دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال و کنونی شهرخودرو گفت: سال ها است که فریاد می زنم تمام زندگی من به خاطر عدم پرداخت اقتصادیاتم مختل شده است اما کسی به صحبت هایم گوش نکرد.

سید مهدی رحمتی در گفت و گو با فارس، خصوص اینکه روز گذشته سندی از توقیف اموال خود را روی صفحه اینستاگرامش منتشر نموده است، گفت: واقعا مجبور شدم این کار را انجام بدهم تا همه ببینند چه اتفاقی اتفاق افتاده است. این موضوع مربوط به امروز و دیروز نیست و سال ها است که فریاد می زنم تمام زندگی من به خاطر عدم پرداخت اقتصادیاتم مختل شده است اما کسی به صحبت هایم گوش نکرد.

وی اضافه نمود: اقتصادیاتم مربوط به سال های 90،91 و 92 بوده که البته قرار نیست ریالی از این پول به من پرداخت گردد بلکه باید باشگاه آن را به اداره اقتصادیات پرداخت کند. تا امروز هر کاری از دستم بر آمده برای استقلال انجام دادم، چنانچه در ابتدای فصل هنگامی که آقای استراماچونی قصد حضور در استقلال را داشت برای پیش پرداخت ایشان به وسیله یکی از دوستانم یاری کردم تا این مبلغ پرداخت گردد. این موضوع را آقایان فتحی و خطیر هم می توانند شهادت بدهند و هنوز هم این پول از سوی باشگاه استقلال به دوست اینجانب پرداخت نشده است.

رحمتی توضیح داد: در حال حاضر هم سیستم کل زندگی ام به خاطر این بدهی اقتصادیاتی به هم ریخته است، حساب های بانکی من مسدود شده و ممنوع الخروج هم هستم. اگر سفرم شخصی بود پیگیر نمی شدم چنانچه در این سالها سفر تفریحی هم نرفته ام و سفرها یا با تیم به صورت ورزشی بوده و یا زیارتی بوده که همه را به صورت یکبار مجوز خروج اجازه گرفته ام. اما از آنجایی که الان بازیکن شهرخودرو هستم و به این تیم تعهد دارم باید موضوع را پیگیری می کردم چون نباید این تیم لطمه بخورد و برنامه اردویی و بازی های آسیایی این تیم به خاطر من دچار مشکل گردد.

سنگربان فصل گذشته استقلال ادامه داد: با آقایان فتح الله زاده، افشارزاده و افتخاری و همچنین خود آقای فتحی چندین و چند بار در این زمینه صحبت کردم و حتی هر سال روی پرداخت آن به توافق رسیدیم که متاسفانه تا امروز این مشکل پابرجا باقی مانده است. متن توافقنامه ها هم موجود است.

وی اضافه نمود: در این سالها هرگز مسائل اقتصادی برایم در اولیت نبوده و هر جایی لازم بود به تیم یاری کردم. مثل بحث پیش پرداخت به بازیکنان که سعی کردم باشگاه به خاطر کمبود منابع اقتصادی ، اول به بازیکنان جدید تیم پول بدهد تا آنها با فراغ بال به تمرینات اضافه شوند. مثل کاوه رضایی و .... که به هنگام عقد قرارداد از دریافت پیش پرداخت خودم صرفنظر کردم تا آن مبلغ به کاوه پرداخت گردد. به هر حال مسائل اقتصادی همواره برایم در اولویت آخر بوده و امروز هم اگر موضوع اقتصادیاتم را مطرح کردم برای این است که به یک باشگاه دیگر تعهد دارم و آنها نباید به خاطر من ضرر نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 610

به "رحمتی: برای پیش پرداخت استراماچونی به استقلال یاری کردم، سال ها فریاد زدم ولی هیچکس حرفم را گوش نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: برای پیش پرداخت استراماچونی به استقلال یاری کردم، سال ها فریاد زدم ولی هیچکس حرفم را گوش نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید