روز پرکار ویلموتس: از جلسه معارفه به جلسه هیات رئیسه

به گزارش تنها پیامک، ساعاتی بعد از جلسه معارفه مارک ویلموتس در هتل المپیک، سرمربی تیم ملی را در نشست با اعضای هیات رئیسه دیدیم. چهارشنبه برای ویلموتس روز بسیار پر کاری بود.

روز پرکار ویلموتس: از جلسه معارفه به جلسه هیات رئیسه

روز پر کار ویلموتس بعد از حضوردر جلسه معارفه ای که در هتل المپیک برگزار گردید، به نشست با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشید. ویلموتس که در جلسه معارفه با تعریف و تمجید های مهدی تاج روبرو شده بود، در نشست هیات مدیره نیز نظیر آن تعاریف را شنیده تا شاید به این باور نزدیک گردد که رئیس فدراسیون فوتبال عمیقا بر سوابق او تکیه زده است. مهدی تاج در میان اعضای هیات مدیره استقلال با این جملات سرمربی بلژیکی را توصیف کرد: خیلی خوشحالم در نخستین فرصت، جلسه معارفه سرمربی جدید تیم ملی با حضور اعضای هیات رییسه که عالی ترین رکن مدیریتی فدراسیون هستند برگزار گردید و باید بگویم که تک تک اعضای هیات رییسه همچون همیشه حامی و همراه تیم ملی خواهند بود. آقای ویلموتس مربی خوشنامی در قاره اروپا هستند و معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک محسوب می شوند. در دوره ایشان، تیم ملی بلژیک جهش بسیار بلندی در رنکینگ فیفا داشت و ارائه گر بازی های چشم نواز بود. امیدوارم کوشش های ایشان ارمغان مناسبی برای فوتبال کشورمان به همراه داشته باشد.

صحبت های تاج که تمام شد، مارک ویلموتس به اهداف و چشم اندازش اشاره نمود تا اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز به آنچه در مخیله اش نقش بسته پی ببرند: قبل از هر چیز از برخورد گرمی که از زمان حضورم در ایران داشته اید کمال تشکر را دارم. خوشحالم از اینکه موقعیت ممتاز فوتبال ایران را از نزدیک می بینم. همانطور که می دانید سرمربیگری تیم ملی ایران، نخستین تجربه من از حضور در کشورهای آسیایی است و امیدوارم همراه با این تیم در رقابت های آینده پیروز باشیم. کشور پهناور ایران،پتانسیل بالایی در بعد استعدادهای درخشان دارد. این نفرات(منظورش بازیکنان دعوت شده به تیم ملی است) که به طور حتم زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی هستند، آینده فوتبال کشور را تضمین می نمایند. اما از لابه لای حرف های ویلموتس می شد نکات مهم تری را هم یافت. آن جا که او خاطرنشان کرد از 2 ماه پیش تا لحظه عقد قرارداد، فوتبال ایران را زیر ذره بین قرار داده است.

ویلموتس این جملات را به زبان آورد: دو ماه است روی فوتبال ایران مطالعه نموده ام. ما در کنار هم باید همکاری بسیار نزدیکی داشته باشیم تا جهت پیشرفت را به خوبی طی کنیم. من شخصا در زندگی و کارم، هیچگاه توقف را دوست نداشته ام و می خواهم همیشه به جلو پیش بروم. علاوه بر این، آگاه شدم فوتبال بانوان هم در ایران روند خوب و جهت رو به پیشرفتی را طی می نماید که این موضوع بسیار قابل اهمیت محسوب می گردد. در این نشست اسلامیان، بهاروند، طالقانی، اصفهانیان، شیعی، ممبینی و خانم دکتر صوفی زاده، اعضای هیات رییسه فدراسیون و ابراهیم شکوری، دبیرکل فدراسیون به بیان دیدگاه های خود درباره برنامه های تیم ملی پرداختند.

مارک ویلموتس در حالی در اولین روز کاری اش در فوتبال ایران با اعضای هیات مدیره به نشست رفت که به یاد داریم کارلوس کی روش از همان روزها آغازین فعالیت خود در فوتبال ایران تنش هایی با اعضای فدراسیون فوتبال داشت. از آن جمله باید به اسطحکاک کی روش با عباس ترابیان در همان بدو ورود به فوتبال ایران اشاره نمود که تا روز پایانی نیز ادامه داشت. ویلموتس گرچه در سوابقش حاشیه هایی نیز دیده می گردد اما ظاهرا این حواشی در همان دایره زمین بازی ختم می گردد و او را انگار می گردد در محیط خارج زمین فوتبال مربی بی حاشیه ای دید.

2-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 184

به "روز پرکار ویلموتس: از جلسه معارفه به جلسه هیات رئیسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز پرکار ویلموتس: از جلسه معارفه به جلسه هیات رئیسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید