روسیه ساخت خط لوله نورد استریم 2 را از سر گرفت

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، روسیه احداث طرح خط لوله گاز نورد استریم 2 (جریان شمالی) به آلمان را که به دلیل تحریم های آمریکا از یک سال پیش متوقف شده بود، از سر گرفت.

روسیه ساخت خط لوله نورد استریم 2 را از سر گرفت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، کشتی ویژه لوله گذاری فورتونا روسیه از دیروز آدینه لوله گذاری برای طرح خط لوله گاز جریان شاقتصادی 2 را در آب های آلمان از سر گرفت.

لوله گذاری در عمق 30 متری انجام می گیرد و کشتی روسی در نزدیکی منطقه روستوک آلمان به احداث خط لوله گاز می پردازد.

خط لوله گاز نورد استریم 2 برای انتقال سالانه 55 میلیارد متر مکعب گاز روسیه به وسیله دریای بالتیک به آلمان برنامه ریزی شده که بخشی از برنامه شرکت روسی گازپروم برای رهایی از اتکا به راستا کنونی اوکراین برای گاز رسانی به اروپا است.

فاز نخست این خط لوله به آلمان که هزار و 222 کیلومتر است، سال 2011 به بهره برداری رسید و سالانه بیش از 20 میلیارد مترمکعب گاز روسیه را به این کشور اروپایی منتقل می نماید.

هزینه ساخت مرحله دوم این خط لوله حدود هفت میلیارد و 400 میلیون یورو برآورد شده است که گازپروم و چند شرکت اروپایی دیگر اعتبار اقتصادی آن را تأمین می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1397

به "روسیه ساخت خط لوله نورد استریم 2 را از سر گرفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "روسیه ساخت خط لوله نورد استریم 2 را از سر گرفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه ساخت خط لوله نورد استریم 2 را از سر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید