رونمایی از طرح تهرانگردی شبانه ویژه ایام نوروز1402 با حضور ضرغامی، کتاب راهنمای طبیعتگردی تهران منتشر شد

به گزارش تنها پیامک، به گزارش دیده بان گردشگری، روز گذشته و همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، با حضور ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در غرفه استان تهران از کتاب راهنمای طبیعتگردی تهران و طرح تهرانگردی شبانه ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز1402 رونمایی شد.

رونمایی از طرح تهرانگردی شبانه ویژه ایام نوروز1402 با حضور ضرغامی، کتاب راهنمای طبیعتگردی تهران منتشر شد

در این مراسم که با حضور دارابی معان میراث فرهنگی و شالبافیان معاون گردشگری برگزار گردید، پرهام جانفشان از طرح تهران گردی شبانه ویژه دفاتر خدمات مسافرتی و عموم شهروندان همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته اطلاع داد. وی که پیشتر کتاب راهنمای گردشگری استان تهران شامل هشت مسیر پیاده گردشگری و تاریخی تهران را در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران منتشر نموده بود، سال جاری نیز در حضور وزیر، از کتاب راهنمای طبیعتگردی تهران رونمایی کرد.

گفتنی است که با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز 1402، طرح تهرانگردی شبانه با مشارکت شهرداری تهران، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ، برج میلاد و برج آزادی در مسیرهای متنوع نظیر تور چهاربرج شامل برج پرچم، برج طغرل، برج آزادی و برج میلاد و بعلاوه گردشگری ادبی شامل بازدید از خانه موزه سیمین و جلال، خانه موزه مهدی اخوان ثالث و کتابخانه و موزه نادر ابراهیمی، بافت تاریخی، هنر گردی، خیابان فرهنگی و تاریخی سی تیر و موزه گردی برگزار می گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3150

به "رونمایی از طرح تهرانگردی شبانه ویژه ایام نوروز1402 با حضور ضرغامی، کتاب راهنمای طبیعتگردی تهران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از طرح تهرانگردی شبانه ویژه ایام نوروز1402 با حضور ضرغامی، کتاب راهنمای طبیعتگردی تهران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید