زرینچه: مقابل قطر در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم، چین حریف خطرناکی است

به گزارش تنها پیامک، پیشکسوت فوتبال ایران می گوید که تیم ملی در بازی با قطر در حد و اندازه های خود ظاهر نشده است.

زرینچه: مقابل قطر در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم، چین حریف خطرناکی است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

جواد زرینچه درباره فزونی 2 بر صفر ایران برابر قطر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: به نظر من تیم ایران در حد و اندازه خود ظاهر نشد. از این تیم انتظار بیشتری داشتیم ولی باید گفت که بازی اول همواره شرایط سخت است. این بازی جذابیت فوتبالی نداشت و با اینکه ما میزبان بودیم ولی مهم سه امتیاز بود که گرفتیم.

وی اضافه نمود: امیدوارم در بازی های بعدی تیم جوان تری را روانه مسابقات کنیم و با توجه به بازیکنان با استعدادی که داریم بازی های بهتری ارائه دهیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان نمود: چند بازیکن از شرایط آرمانی خود به دور بودند و می توان گفت این ناآمادگی به دلیل حساسیت زیاد بازی اول بود.

زرینچه درباره حواشی به وجود آمده در این ملاقات توضیح داد: این کارها به ضرر فوتبال ما است و فرهنگ ما این اتفاقات را قبول نمی کند. این نوع درگیری ها اعتبار فوتبال ما را زیر سؤال می برد. البته من هم قبول دارم داور در حد و اندازه این بازی نبود و به این دلیل که ما تیم اول آسیا هستیم می شد تیم داوری بهتری برای این بازی درنظر گرفت.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران درباره ملاقات سه شنبه هفته پیش روی تیم ملی مقابل چین گفت: بازی چین مقابل کره جنوبی را دیدم آنها خیلی خوب توانستند دو گل خورده برابر کره جنوبی را جبران نمایند و موقعیت های زیادی را از دست دادند. چین می تواند تیم خطرناکی برای ما باشد. ما باید برابر این تیم بسیار هوشیار بازی کنیم. چین همواره جلوی ما شکست خورده است ولی بازیکنان ما نباید به این مسائل توجه نمایند. امیدوارم با بازی خوب بتوانیم چین را در زمین خودش شکست دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 748

به "زرینچه: مقابل قطر در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم، چین حریف خطرناکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینچه: مقابل قطر در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم، چین حریف خطرناکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید