زمان ارزشیابی و پیش ثبت نام دانشگاه صنعتی شاهرود اعلام شد

به گزارش تنها پیامک، زمان ارزشیابی نیم سال دوم سال تحصیلی1400-1399 و پیش ثبت نام نیم سال اول 1401-1400 در تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود اعلام شد.

زمان ارزشیابی و پیش ثبت نام دانشگاه صنعتی شاهرود اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، تاریخ ارزشیابی نیم سال دوم 1400-1399 و پیش ثبت نام نیم سال اول 1401-1400 در تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود اعلام شد.

به اطلاع دانشجویان می رساند، دانشجویان جهت برنامه ریزی بهتر آموزشی و جلوگیری از مسائل احتمالی در زمان انتخاب واحد ضمن انجام ارزشیابی و پیش ثبت نام نکات ذیل را مورد توجه قرار دهند:

1. در صورت عدم انجام ارزشیابی امکان پیش ثبت نام نیم سال آینده وجود نخواهد داشت.

2. دانشجویانی که پیش ثبت نام را انجام ندهند در روز های اول و دوم ثبت نام اصلی مجاز به انتخاب واحد نخواهند بود. با توجه به اینکه معین ظرفیت و برنامه ریزی بر مبنای آمار ثبت پیش ثبت نام خواهد بود مسئولیت عدم وجود ظرفیت بر عهده دانشجو است که پیش ثبت نام را انجام نداده باشد.

3. دانشجویانی که پیش ثبت نام را انجام دهند مجاز به شرکت در ثبت نام اصلی در موعد مقرر هستند این دانشجویان در روز های اول و دوم ثبت نام اصلی فقط مجاز به انتخاب دروس اخذ شده در مرحله پیش ثبت نام بوده و در روز های باقی مانده ثبت نام اصلی در صورت وجود ظرفیت نسبت به انتخاب سایر دروس اقدام نمایند.

4. به دانشجویانی که تصمیم دارند از مزایای دانشجویی ترم آخر استفاده نمایند توصیه می شود حتماً پیش ثبت نام را انجام داده در غیر اینصورت مسئولیت عدم وجود ظرفیت برای دروس باقی مانده آن ها به عهده دانشجو است.

با عنایت به اینکه برنامه ریزی دروس معارف اسلامی، دروس عمومی و دروس پایه بر مبنای آمار پیش ثبت نام خواهد بود لذا تایید می شود جهت برنامه ریزی بهتر برای ارائه در ارائه دروس نیمسال آینده حتما تمامی دانشجویان ضمن انجام ارزشیابی و پیش ثبت نام در انتخاب دروس نیز دقت لازم را داشته باشند.

بر این اساس زمان ارزشیابی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود از 18 تا 24 اردییبهشت ماه و زمان پیش ثبت نام 27 ماه جاری تا 3 خرداد ماه سال جار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1664

به "زمان ارزشیابی و پیش ثبت نام دانشگاه صنعتی شاهرود اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ارزشیابی و پیش ثبت نام دانشگاه صنعتی شاهرود اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید